beantwoord

Al 3 dagen zender niet beschikbaar op tv

• 5 februari 2020
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen, 

Ik heb precies dezelfde klachten met mijn tv al 3 dagen en alles geprobeerd om het op te lossen.

Wat nu?

Admin: Reactie afgesplitst van ouder topic, eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 februari 2020, 09:48

Welkom terug @Maluuu, dat is inderdaad vervelend! Ik zie dat er een dag na je bericht wel een monteur is geweest, hij heeft het modem vervangen en een wijziging gedaan in het netwerk buitenshuis. Volgens zijn afmelding is het daarna wel opgelost, klopt dat? Werkt het sindsdien wel weer goed?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Maluuu, sorry voor de late reactie. Niet fijn dat je problemen hebt met tv kijken, ik begrijp dat je al van alles hebt geprobeerd.

Je gegevens staan al in je profiel zie ik, dat is handig. Daarmee zie ik dat er zaterdag een monteur voor je bezig is geweest, maar hij kon de werkzaamheden helaas niet afmaken in verband met de weersomstandigheden. Daarom heeft hij dit teruggegeven aan de planning en wordt er zo snel mogelijk een nieuwe afspraak gemaakt, ik verwacht dat je er vandaag over teruggebeld wordt. 

Ik hoor graag hoe het afgelopen is, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Maluuu, we hebben nog geen reactie van je gezien. Ik hoop aan dat dat betekent dat het inmiddels is opgelost. Als dat niet zo is, of als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reputatie 1

Goedemorgen @Jasper - TelfortTelfort @Alexandra - Telfort 

Het is alles behalve opgelost.  Elke dag contact met jullie opgenomen maar de klantenservice zegt niets voor mij te kunnen doen.

De monteurs afdeling zou binnen 3 werkdagen contact opnemen om een afspraak te maken. Dit zou uiterlijk gister zijn en is niet gebeurd. 

Gister dus wederom zelf contact opgenomen, maar toen werd mij verteld dat dit ineens 5!! Werkdagen zijn en moet ik weer afwachten tot vrijdag.

Inmiddels 10 dagen zonder tv en internet. Begin jullie loze beloftes flink zat te worden nu!!

Het wordt tijd dat jullie eens wat gaan doen! 

Reputatie 8
Badge +11

Welkom terug @Maluuu, dat is inderdaad vervelend! Ik zie dat er een dag na je bericht wel een monteur is geweest, hij heeft het modem vervangen en een wijziging gedaan in het netwerk buitenshuis. Volgens zijn afmelding is het daarna wel opgelost, klopt dat? Werkt het sindsdien wel weer goed?

Reageer