vraag

Airplay2

• 24 augustus 2020
  • 15 reacties
  • 203 keer bekeken

Reputatie 1

Bij het casten van Telfort iTV via AppleTV krijg ik het volgende te zien op het scherm : Er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van dit materiaal .  Probeer het later opnieuw.  Wat dan ook niet lukt.

15 reacties

Reputatie 8

Casten van Telfort ITV is gerelateerd aan  Chromecast  en niet Airplay.

Zijn verschillende protocollen, vandaar dat het waarschijnlijk niet lukt.

Reputatie 1

Onlangs is de app Telfort iTV geüpdatet naar AirPlay zoals je misschien ook heb vernomen.

alleen het werkt niet, wat nu?

Reputatie 8

Hopen dat het een keer goed wordt geïmplementeerd.
Maar eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.

Reactie wat ik er enkele dagen geleden over schreef (en zie rest van het onderwerp):
https://forum.telfort.nl/tv-338/airplay-88091?postid=741700#post741700

Reputatie 8
Badge +11

Hi @JMM4, ik hoop dat je eruit komt met de gegeven suggesties voor het gebruik van Airplay. We horen graag wat je hebt geprobeerd en hoe het afgelopen is.

Reputatie 1

vanalles geprobeerd , echter het is om moedeloos van te worden.

Youtube en alles gaat via airplay echter itv van Telfort niet. Dus waar ligt het probleem ?

Reputatie 8
Badge +16

vanalles geprobeerd , echter het is om moedeloos van te worden.

Youtube en alles gaat via airplay echter itv van Telfort niet. Dus waar ligt het probleem ?

Kijk eens bij je instellingen van je IPhone, Instellingen - Telfort ITV

Hier heb ik naast gebruik mobiele data ook toegang tot lokaal netwerk aanstaan wat voor Airplay noodzakelijk is.

Reputatie 1

Nee dat is het ook niet, want YouTube en NPO spelen allemaal goed af met airplay 

Reputatie 8
Badge +16

Nee dat is het ook niet, want YouTube en NPO spelen allemaal goed af met airplay 

Ja, dat kan zijn, maar is niet het antwoord op mijn vraag, staat toegang tot lokaal netwerk aan binnen de ITV app (Instellingen - Telfort ITV)

Reputatie 1

Ja hoor alles staat aan, maar geeft nog steeds een fout.

Het is denk ik geen goede update van itv

Reputatie 8
Badge +16

Oke, duidelijk. Is je TV via wifi verbonden of met een netwerkkabel? Mogelijk dat hier nog een verschil in zit.

Reputatie 1

1 tv is verbonden met wifi en een Apple TV via een av-versterker en dan een andere tv is enkel verbonden met een Apple TV .

De beide Apple TV ‘s zijn met een netwerkkabel verbonden.

Reputatie 8
Badge +11

Hi allen goedemorgen. Kleine update van mijn kant, ik kreeg hier informatie over toegestuurd.

We ondersteunen alleen Airplay 2. Ik weet het fijne niet van Airplay, dus ik weet niet in hoeverre dit in deze situatie van invloed kan zijn (ook omdat er geen specificaties over de apparatuur gedeeld zijn), daarom deel ik deze update/informatie toch even hier. @JMM4 Welke versie van Apple TV heb je? Bij modellen nieuwer dan Apple TV 3 zal het zonder problemen moeten werken.

Reputatie 1

Hoi Alexandra, eerst heel hartelijke dank voor je hulp.  Ik denk dat ik vooralsnog pech heb want de ene is versie 2 en de andere is versie 3.

Hopelijk komen er toch nog updates voor.

Reputatie 8

In de korte tijd dat Telfort nog als provider actief zal zijn, zullen er in ieder geval geen updates meer komen. En in de tijd erna, moet je ook maar afwachten?

Het is hetgeen ik al eerder op attendeerde in een reactie bij een ander onderwerp.

….Bij door “provider” geleverde apparatuur loopt firmware daarbij altijd nog eens enorm achter op geldende stand van zaken….

Reputatie 8
Badge +11

@JMM4 Geen probleem! We helpen hier graag waar we kunnen. Alleen jammer dat 't erop lijkt dat je net pech hebt met de versie :disappointed_relieved:

Ik durf niet te zeggen of er updates in de pijpleiding zitten voor Airplay. Als er nieuws is, dan laten we het op het forum weten!

Reageer