beantwoord

Afstandsbedieningen en tv-ontvangers werken niet goed

• 17 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 267 keer bekeken

Deze klant xxxxxxxxxx, is hartstikke ontevreden. Beide afstandbedieningen zijn stuk.... vorig jaar waren ze niet leverbaar en ik zou nieuwe krijgen. Een kastje valt iedere keer uit want de voedingsplug zit los... het andere kastje reset erg vaak. Als ik voor 15 november niets hoor ga ik definitief stoppen met Telfort.

*Admin: telefoonnummer verwijderd in verband met privacy.
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 23 november 2018, 10:38

Telfort heeft me belazerd.... al een jaar maar 1 afstandbediening voor 2 TV's, die kastjes lopen iedere keer vast en bij een moet je niet aanraken anders stop de apparatuur... ik heb Telfort diverse keren gewaarschuwd. Wie heeft er een goed alternatief voor Telfort?

*Admin: bericht verplaatst vanuit ander topic.

Hallo @mensfort. Ik zag dat je een nieuw topic hebt geopend met dezelfde vraag die je stelde in dit topic en daarnaast reageerde in dit topic. Ik heb je reactie verwijderd en wil je graag wijzen op onze huisregels, zodat we het Forum samen overzichtelijk kunnen houden 🙂.

Zoals @GJC aangeeft, heb ik een maand geleden gereageerd op je bericht en je een aantal vragen gesteld. Erg spijtig dat de problemen nog steeds niet zijn opgelost. Dat is onwijs frustrerend. Je gaf (en geeft) aan dat je twee defecte afstandsbedieningen hebt, die vorig jaar al vervangen hadden moeten worden. Wat is er precies loos met de afstandsbedieningen?

Daarnaast ervaar je problemen met twee kastjes. Doel je met 'kastjes' op je tv-ontvangers? Zo ja, kan je dan aangeven wat er precies gebeurt als de tv-ontvanger zich reset? Wat zie je dan precies? Wordt het beeld dan zwart of zie je een bepaalde foutmelding/foutcode in beeld? Heb je al eens geprobeerd de software te resetten?

En verder: zou je jouw profiel aan willen vullen met je postcode en huisnummer of klantnummer en de naam van de contracthouder?
Bekijk reactie

9 reacties

Staat je klantnummer in je forumprofiel ? https://forum.telfort.nl/settings/profile
Dan kan webcare je helpen.
Reputatie 3
Badge
Dat telefoonnummer (neem ik aan) kan je beter verwijderen.
@Ron.
Dat kan maar tot een uur na plaatsing.
Wecare zal dat moeten doen wanneer ze het topic oppakken.
Reputatie 7
Badge +9
Dag mensfort. Welkom op het Forum! Ik vind het erg jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent. Dat zien we niet graag. Wel begrijp ik je ontevredenheid. Je verwacht natuurlijk dat je apparatuur goed functioneert, doet deze dat niet, dan zorgt dat al gauw voor frustratie. Ik lees dat je twee defecte afstandsbedieningen hebt, die vorig jaar al vervangen hadden moeten worden. Maar dit is tot op heden niet gebeurd, begrijp ik. Wat is er precies loos met de afstandsbedieningen? Verder ervaar je problemen met twee kastjes. Doel je met 'kastjes' op je tv-ontvangers? Zo ja, kan je dan aangeven wat er precies gebeurt als de tv-ontvanger zich reset? Wat zie je dan precies? Wordt het beeld dan zwart of zie je een bepaalde foutmelding/foutcode in beeld? Zou je, zoals @nelly jacoba aangeeft, je profiel aan willen vullen met je postcode en huisnummer of klantnummer? Dan kan ik je beter verder helpen.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo mensfort. Ik heb helaas geen reactie meer van je ontvangen. Is je klacht inmiddels opgelost? 🙂 Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen.
Telfort heeft me belazerd.... al een jaar maar 1 afstandbediening voor 2 TV's, die kastjes lopen iedere keer vast en bij een moet je niet aanraken anders stop de apparatuur... ik heb Telfort diverse keren gewaarschuwd. Wie heeft er een goed alternatief voor Telfort?

Reputatie 8
Badge +11
Je denkt serieus daar een antwoord op te krijgen op het Telfort forum?
Niets mis met een klacht. De meesten hier zullen willen meedenken naar een oplossing.

Een maand geleden heeft @Natasja - Telfort je geantwoord in dit topic en gevraagd om nadere gegevens. Daar reageer je niet op.
Verder plaats je hier een post die niets met dat topic (van een ander) te maken heeft.

Veel succes.

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @mensfort. Ik zag dat je een nieuw topic hebt geopend met dezelfde vraag die je stelde in dit topic en daarnaast reageerde in dit topic. Ik heb je reactie verwijderd en wil je graag wijzen op onze huisregels, zodat we het Forum samen overzichtelijk kunnen houden 🙂.

Zoals @GJC aangeeft, heb ik een maand geleden gereageerd op je bericht en je een aantal vragen gesteld. Erg spijtig dat de problemen nog steeds niet zijn opgelost. Dat is onwijs frustrerend. Je gaf (en geeft) aan dat je twee defecte afstandsbedieningen hebt, die vorig jaar al vervangen hadden moeten worden. Wat is er precies loos met de afstandsbedieningen?

Daarnaast ervaar je problemen met twee kastjes. Doel je met 'kastjes' op je tv-ontvangers? Zo ja, kan je dan aangeven wat er precies gebeurt als de tv-ontvanger zich reset? Wat zie je dan precies? Wordt het beeld dan zwart of zie je een bepaalde foutmelding/foutcode in beeld? Heb je al eens geprobeerd de software te resetten?

En verder: zou je jouw profiel aan willen vullen met je postcode en huisnummer of klantnummer en de naam van de contracthouder?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mensfort, ik zie nog geen gegevens in je profiel. Wil je die nog aanvullen en een seintje geven in dit topic zodra je dat hebt gedaan?

Reageer