beantwoord

Afstandsbediening werkt niet meer

• 15 september 2020
  • 5 reacties
  • 31 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Telfort

mijn witte afstandsbediening werkt niet meer. Ik heb het stappenplan van internet (met op menu drukken tot lampje knippert en alle driecijferige codes invoeren) meerdere malen doorlopen, maar hij doet het nog steeds niet. Ook heb ik de tv-ontvanger gereset. Dat hielp ook niet. Wat kan ik nu nog doen?

met vriendelijke groet

ghislaine Schmidt 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 september 2020, 11:44

Hoi @Ghislaine, welkom op ons forum!

Ik begrijp dat je jouw afstandsbediening niet meer aan de praat krijgt, en dat je al van alles geprobeerd hebt. Fijn dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze ligt binnen enkele dagen in je brievenbus. Als je de afstandsbediening direct instelt zo gauw je 'm in huis hebt, werken ook meteen alle functies die via de tv lopen weer (zoals het volume).

Laat maar weten of alles is gelukt.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

@Ghislaine vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan debeurt is

Reputatie 1

Beste Jimny,

bij het aanmaken van een profiel heb ik die gegevens al ingevuld. Moet dat nog een keer?

Reputatie 8
Badge +18

Beste Jimny,

bij het aanmaken van een profiel heb ik die gegevens al ingevuld. Moet dat nog een keer?

Dat is inderdaad niet meer nodig, ik heb geen inzage in jou forum profiel dat kan alleen webcare inzien.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ghislaine, welkom op ons forum!

Ik begrijp dat je jouw afstandsbediening niet meer aan de praat krijgt, en dat je al van alles geprobeerd hebt. Fijn dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze ligt binnen enkele dagen in je brievenbus. Als je de afstandsbediening direct instelt zo gauw je 'm in huis hebt, werken ook meteen alle functies die via de tv lopen weer (zoals het volume).

Laat maar weten of alles is gelukt.

Reputatie 1

Wat fijn! Dank je wel

hartelijke groet

ghislaine

Reageer