beantwoord

Afstandsbediening werkt niet meer

• 4 september 2020
  • 13 reacties
  • 169 keer bekeken

De afstandsbediening werkt niet meer.

Kun je een nieuwe afstandsbediening sturen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 september 2020, 11:42

At some point channel 1 will become very boring I think. I've checked your subscription again, and it has been migrated to KPN since I've send you the remote. That means I can't see it anymore and I can't do anything :frowning2:

You can contact KPN for this issue, either on their forum (KPN Forum), by phone (0800-0402), of by chat.

Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +18

vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Admin: privégegevensverborgen i.v.m. privacy

Hallo @Tdolma , haal s.v.p. asap je privégegevens weg.

Dat kan door r.o. op de 3 … te klikken dan bewerken dan opslaan

en je gegevens in het privédeel van je profiel vermelden.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tdolma, welkom bij ons op het forum. Ik heb je adresgegevens even verborgen en verplaatst naar je profiel, als ze in een reactie staan zijn ze voor de hele wereld zichtbaar, dat is voor privacy niet zo handig :slight_smile:

Wat is er precies aan de hand met jouw afstandsbediening? Je zegt dat die niet meer werkt, maar wat werkt er precies niet meer? Zijn dat bijvoorbeeld de volumeknoppen? Dan kan het zijn dat de afstandsbediening opnieuw moet worden ingesteld op het tv toestel. Of speelt er iets anders, zou je dat kunnen toelichten?

When press it ,no any reaction .not working at all. 

Reputatie 8
Badge +11

Als geen enkele knop meer reageert is vervangen de enige optie inderdaad. Er is bij deze een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg, binnen enkele dagen zal je deze ontvangen. 

Nadat je deze hebt ingesteld zoals ik in mijn vorige bericht noemde kan je de nieuwe gebruiken zoals je gewend was.

Beste Jasper,

Ik heeft de nieuwe afstandsbediening ontvang.Dankjewel!

Maar helaas het werkt niet , zo vond ik de probleem is met de modem en niet met afstandsbediening.

Ik kan allen dit kijken. Allen nummer 1 werkt. 

Wat is de oplossing?

met vriendelijke groetjes

T.Dolma

Reputatie 8
Badge +11

Dat had ik niet verwacht, ik had verwacht dat de afstandsbediening de oplossing zou zijn. Het modem wat je noemt zal niet het modem zijn denk ik, maar de tv-ontvanger (het modem is de Experia Box).

Heb je de tv-ontvanger al eens helemaal opnieuw ingesteld? Je kunt hiervoor de stappen doen die beschreven worden bij 'Niet gelukt om de ontvanger te resetten?’. Hoe gaat het daarna?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tdolma, we hebben nog geen reactie van je gezien. Heb je de ontvanger al opnieuw kunnen instellen? Hoe gaat het daarna?

Hi Jasper,The modem is not working at all. I have tried everything still can not do anything .When turn it on, only the comes channel 1 

what’s can we do now? May I get new modem or what is the solution?

regards , 

Tsering

Reputatie 8
Badge +11

I think the modem you mention is the receiver next to the tv? 
What exactly have you tried? Can you specify this? Have you tried the reset I mentioned in my last reply? 
To determine the next step,we need to know what has been tried so far, so we don't try things you've already did. If you can explain the steps you've taken we ga make a descision. 

Hi, Yes the modem is the receiver next to the TV. I have tried to reconnect the internet line  . Switch off the modem and tried to reconnnect the TV . But it  didn’t work at all . There is no use to press any key. When connect  again . It reloaded to the channel 1. 

See the photos .When I press the menu or any other key ,modem didn’t give any response.

Reputatie 8
Badge +11

At some point channel 1 will become very boring I think. I've checked your subscription again, and it has been migrated to KPN since I've send you the remote. That means I can't see it anymore and I can't do anything :frowning2:

You can contact KPN for this issue, either on their forum (KPN Forum), by phone (0800-0402), of by chat.

Reageer