vraag

Afstandsbediening werkt niet meer

• 3 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 102 keer bekeken

Hallo,
mijn tv gaat helemaal los gaat aan uit aan uit kan niks met de afstandsbediening doen
Baterijen zijn net vervangen
als ik het kastje uit en aan zet via de achterzijde gaat hij gewoon lekker verder met aan en uit
en als ik op de 1/2/3 druk pakt hij de 7

kan ik misschien een nieuwe krijgen ?

En had ik nog een vraag laatste tijd stoort het kastje ook erg veel en heb geen storingen in de buurt
komt dit doordat jullie samen gaan met kpn ? Of doordat het kastje misschien al aan de oude kant is ?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
alvast Bedankt

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Valliejj, welkom hier.

Ik lees twee problemen. Probleem 1 is de afstandsbediening. Daarvoor heb ik een nieuwe gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe.

En dan probleem 2. Je geeft aan storingen met het kastje. Klopt het dat het dan om haperend beeld gaat? Dat komt niet door het samen gaan met KPN hoor. Het wordt ergens veroorzaakt in de verbinding. Nu zie ik dat je twee ontvanger hebt, speelt het probleem op beide? En hoe zijn de ontvangers aangesloten op het modem? Is dat met een kabel of met draadloze adapters in het stopcontact? Heb je het modem al eens herstart en de ontvanger een reset gegeven? Helpt dat?
oh bedankt voor de nieuwe afstandsbediening 😉

en klopt alles wat je hier boven zegt geprobeerd zelfs het 2e kastje van boven gehaald en nog dezelfde problemen ik heb zelfs al de kabel veranderd van het kastje naar de draadloze ontvanger en nog valt regelmatig de verbinding weg en als ik het allemaal reset werkt het maar voor even en begint het weer van voor af aan
Reputatie 8
Badge +11
Dat is duidelijk. De ontvangers zijn dus met een kabel aangesloten, maar ook dan houd je de problemen. Een reset helpt even. Is dat dan de reset van de ontvanger? Ik zie namelijk geen reset van het modem terug. Dit kan je ook nog eens proberen, maar eerst wil ik je aanraden om het modem opnieuw op te starten. Als dat niet helpt, dan kan je altijd nog het modem resetten. Als dat allemaal niet helpt kijken we verder.

Ik wil wel dan nog graag weten hoe het modem op de hoofdaansluiting in het huis verbonden is? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter?

Hoi Bart, 

ik heb de modem opnieuw opgestart maar nog steeds heb ik last van dat de tv weg valt of heel erg hapert ook heb ik al de draadloze adapters omgewisseld maar dit helpt ook niet 

kan het misschien daar aan liggen dat de adapters niet meer oke zijn ? Die moet namelijk veel naar internet zoeken terwijl er op de modem niks te zien is 

en klopt de aansluiting is een ronde kabel direct de muur in hoe lang hij is durf ik niet te zegen maar hij zat in ieder geval in het pakket met de modem 

de stekkers die in de verbindingsadapters zitten zijn ook de gene die er bij zijn geleverd 

ik hoop dat je me nog verder kan helpen want het word nu wel irritant😒

met vriendelijke groet, 

Valentine

Reputatie 8
Badge +11

Balen dat de tv nog steeds wegvalt. Dat kan ik mij goed voorstellen. Je geeft aan dat de adapters problemen hebben met het zoeken van het internet. Ik vermoed ook dat deze de problemen veroorzaken. Zitten deze alleen in het stopcontact? Dus zonder andere stekkers? Er mag wel een stekker in de adapter. En deze stappen al eens doorlopen?

Reageer