beantwoord

Afstandsbediening werkt niet meer

• 30 juli 2019
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

help, mijn afstansbediening doet het niet meer en zo dat ik weet is er niks mee gebeurd. wanneer ik op een knopje druk brandt het lichtje niet, ik heb al meerdere batterijen erin gedaan en ze werken allemaal niet. wat kan ik doen?

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 juli 2019, 08:53

Hallo @fam. Dingemans, welkom op het forum. Als het met nieuwe batterijen ook niet werkt is het vervangen van de afstandsbediening de beste volgende stap. Om dat te kunnen doen heb ik nog wel wat extra gegevens van je nodig. Op jouw forumprofiel zie ik nu alleen de postcode staan, zou je daar je huisnummer en klantnummer aan kunnen toevoegen? Als je me hieronder laat weten dat je dat hebt gedaan stuur ik je een nieuwe afstandsbediening toe zodat je weer kunt kijken.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @fam. Dingemans, welkom op het forum. Als het met nieuwe batterijen ook niet werkt is het vervangen van de afstandsbediening de beste volgende stap. Om dat te kunnen doen heb ik nog wel wat extra gegevens van je nodig. Op jouw forumprofiel zie ik nu alleen de postcode staan, zou je daar je huisnummer en klantnummer aan kunnen toevoegen? Als je me hieronder laat weten dat je dat hebt gedaan stuur ik je een nieuwe afstandsbediening toe zodat je weer kunt kijken.
als het goed is is het gelukt

gr. fam. dingemans
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie de gegevens er nog niet bij staan, mogelijk is er iets niet helemaal goed gegaan met het opslaan. Zou je het nog eens kunnen proberen?
ik wist niet dat je hem moest opslaan, ik dacht dat dat automatisch ging. ik hoop dat het nu goed is gegaan.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het adres nu staan inderdaad, daarmee zie ik geen abonnement staan. Zou je het klantnummer er ook aan kunnen toevoegen? Deze kan je vinden op de facturen en in de Mijn Telfort 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @fam. Dingemans, ik zie het klantnummer er nog niet bij staan. Zou je die nog kunnen toevoegen zodat ik de gegevens kan vinden en je een nieuwe afstandsbediening kan sturen?

Reageer