beantwoord

Afstandsbediening werkt niet goed meer

• 20 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Goedemorgen, mijn afstandsbediening werkt niet meer goed. Hij valt steeds uit en doet dan niks meer. Batterijen al vervangen maar dat is niet het probleem. Hij is ook al heel oid, zelf de cijfers/letters zijn bijna niet meer zichtbaar😉
Mvg. Angela Kehlmann

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 oktober 2020, 12:07

Hoi @engeltje82, lastig dat jouw afstandsbediening het niet meer goed doet. Ik zie dat JanD je al op weg geholpen heeft :relaxed:

Wat hij aangeeft klopt, ik zie dat je inmiddels overgezet bent naar KPN. Daarom kan je nu online via MijnKPN een nieuwe afstandsbediening aanvragen! Als dat niet lukt of als je vragen hebt, dan kan je gerust terecht bij de KPN klantenservice. Mijn collega's helpen je dan verder.

Bekijk reactie

4 reacties

Hallo @engeltje82 , als je reeds overgezet bent naar KPN kun je in MijnKPN een gratis nieuwe AB bestellen.

Hallo @engeltje82 , als je reeds overgezet bent naar KPN kun je in MijnKPN een gratis nieuwe AB bestellen.

En hoe kan ik dat weten of ergens zien?

Hallo @engeltje82 daar heb je dan een mail van gehad van TFT en/of KPN.

En als je inlogt in MijnTelfort en KPN verwijst je door dan ben je ook KPN-klant geworden.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @engeltje82, lastig dat jouw afstandsbediening het niet meer goed doet. Ik zie dat JanD je al op weg geholpen heeft :relaxed:

Wat hij aangeeft klopt, ik zie dat je inmiddels overgezet bent naar KPN. Daarom kan je nu online via MijnKPN een nieuwe afstandsbediening aanvragen! Als dat niet lukt of als je vragen hebt, dan kan je gerust terecht bij de KPN klantenservice. Mijn collega's helpen je dan verder.

Reageer