beantwoord

Afstandsbediening werkt niet goed meer

• 19 april 2020
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Mijn witte afstandsbediening van telfort werkt niet meer goed. Ik heb de batterijen vervangen maar dat maakt geen verschil.  

Een deel van de afstandsbediening werkt nog gewoon goed en reageert ook wanneer ik erop druk. Het ronde stukje met ok in het midden werkt slecht. Hij reageerd minimaal tot niet wanneer ik op dat rondje druk. Zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen? 

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet Imke peters 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 april 2020, 09:27

@ImkeP Goedemorgen Imke, lastig dat de afstandsbediening het niet goed meer doet. Ik help je graag aan een nieuwe, zodat je weer prettig tv kunt kijken.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan! Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd, je ontvangt 'm binnen enkele werkdagen thuis. Als je de afstandsbediening even instelt na ontvangst, werken ook meteen alle functies zoals het volume en in-/uitschakelen van de tv weer. Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10

@ImkeP Goedemorgen Imke, lastig dat de afstandsbediening het niet goed meer doet. Ik help je graag aan een nieuwe, zodat je weer prettig tv kunt kijken.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan! Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd, je ontvangt 'm binnen enkele werkdagen thuis. Als je de afstandsbediening even instelt na ontvangst, werken ook meteen alle functies zoals het volume en in-/uitschakelen van de tv weer. Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Hallo,

Een nieuwe afstandsbediening is toegestuurd. Deze werkt helemaal naar wens.

Dank jullie wel voor de service! 

Groetjes Imke 

Reputatie 8
Badge +10

@ImkeP Fijn om te horen, graag gedaan!

Reageer