beantwoord

Afstandsbediening werkt niet goed meer

• 8 december 2019
  • 5 reacties
  • 103 keer bekeken

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem.

De witte afstandsbediening werkt niet goed meer. Een aantal knoppen doen helemaal niks meer. Ik heb de batterijen al 2 x vervangen maar dat helpt helaas niet.

Groeten,

Marjolein 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 december 2019, 09:32

Dat is vervelend inderdaad, die knop is ook niet met een instelling in te stellen zoals de volumeknoppen. Ik heb je daarom een nieuwe toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Leintje, welkom bij ons op het forum. Het vervangen van de batterijen had geen succes dus. Welke knoppen werken er precies niet? Zijn dat bijvoorbeeld de volumeknoppen of zenderknoppen? Ik hoor het graag van je, dan kunnen we samen verder kijken.

Hai Jasper,

De ronde knop in het midden doet het niet meer goed. Dit zorgt ervoor dat je moeilijk kan navigeren. Daarnaast kan ik ook niet meer voorruit of terugspelen en de knop met het pijltje/? (terug) doet het niet meer. 

Vervelend. 😕

Reputatie 8
Badge +11

Dat is vervelend inderdaad, die knop is ook niet met een instelling in te stellen zoals de volumeknoppen. Ik heb je daarom een nieuwe toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen.

Dank je wel Jasper!

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @Leintje, veel kijkplezier alvast weer!
Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer