beantwoord

Afstandsbediening werkt niet goed meer

• 26 september 2019
  • 7 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik heb 2 witte afstandsbedieningen maar van allebei zij er een paar knoppen defect. Hoe kom ik aan een nieuwe afstandsbediening?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 september 2019, 16:52

Hoi @msalmi, ik zie dat je me de gegevens in een privébericht had gestuurd. Ik heb ze op je profiel ingevuld, zodat we ze makkelijk kunnen terugvinden. Met de gegevens heb ik je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, met een beetje geluk zal je deze morgen hebben, anders wordt het begin volgende week. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @msalmi, dat is lastig inderdaad. Welke knoppen werken er precies niet meer? Zijn dit bijvoorbeeld de volumeknoppen of andere knoppen? Als het de volumeknoppen zijn kan het zijn dat de afstandsbedieningen opnieuw moeten worden afgesteld op het tv toestel: Afstandsbediening instellen | Telfort.
Als het andere knoppen zijn hoor ik het graag van je, dan kijken we samen verder.
Andere knoppen doen het niet!
Reputatie 8
Heb je eerst ook nieuwe batterijen geprobeerd?
Ja ook geprobeerd
Reputatie 8
Badge +11
Dan ga ik je een nieuwe afstandsbediening toesturen. Ik zie dat er nog geen gegevens op jouw forumprofiel staan, waardoor ik nog niet weet waar ik die heen kan sturen 🙂 Kan je daar jouw postcode en huisnummer invullen en daarna hieronder reageren? Dan kan ik voor je aan de slag.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @msalmi, ik zie dat je me de gegevens in een privébericht had gestuurd. Ik heb ze op je profiel ingevuld, zodat we ze makkelijk kunnen terugvinden. Met de gegevens heb ik je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd, met een beetje geluk zal je deze morgen hebben, anders wordt het begin volgende week. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 8
Badge +11
Hi @msalmi, Jasper heeft vakantie, daarom neem ik het van hem over. Heb je de nieuwe afstandsbediening inmiddels ontvangen? Zo niet of als je vragen hebt, laat het me dan vooral weten, dan help ik je verder.

Reageer