beantwoord

Afstandsbediening stuk

• 11 februari 2020
  • 5 reacties
  • 446 keer bekeken

Reputatie 1

Onze afstandbediening is na 5 jaar stuk aan het gaan. De aan en uit knop van de interactieve tv kast werkt niet meer. Nu kan ik online alleen een nieuwe afstandbediening kopen. Ik ben van mening dat 5 jaar intensief gebruik van de afstandbediening een normale levensduur van het apparaat is. Derhalve vind ik dat een nieuwe afstandbediening onderdeel van de service van Telfort/KPN mag zijn.

Kan ik een nieuwe afstandbediening ontvangen?

Dank.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 11 februari 2020, 16:18

@Afstandbediening kapot Super, dankjewel :slight_smile: De nieuwe afstandsbediening komt zo snel mogelijk naar je toe! Je ontvangt 'm binnen enkele werkdagen thuis. Vergeet niet om 'm na ontvangst even in te stellen, dan werken ook direct alle functies weer (zoals het volume). 

Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Afstandbediening kapot, het is geen probleem om je een nieuwe afstandsbediening toe te sturen, zeker als je 'm al zo lang gebruikt. 

Kan je voor mij de gegevens in je forumprofiel aanvullen? Ik zie dat je wel jouw postcode hebt ingevuld, maar dat is niet genoeg om je gegevens op te kunnen zoeken. Vul je ook je huisnummer en eventueel klantnummer in? Laat je het weten wanneer je ze hebt toegevoegd? 

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort 

Dank voor je snelle bericht, alle informatie bijgewerkt. 

Reputatie 8
Badge +11

@Afstandbediening kapot Super, dankjewel :slight_smile: De nieuwe afstandsbediening komt zo snel mogelijk naar je toe! Je ontvangt 'm binnen enkele werkdagen thuis. Vergeet niet om 'm na ontvangst even in te stellen, dan werken ook direct alle functies weer (zoals het volume). 

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Afstandbediening kapot, we hebben nog geen reactie van je gezien. Heb je de afstandsbediening inmiddels ontvangen en hoe gaat het daarmee?

Reputatie 1

Beste Telfort, 

ik heb de afstandsbediening in goede orde ontvangen, en hij werkt naar verwachting. 

Reageer