beantwoord

Afstandsbediening reageert niet meer

• 20 november 2019
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo , onze afstandsbediening is kapot na aantal jaartjes. Het werkt helemaal niet meer , ook met nieuwe batterijen werkt het niet. Het reageert ook niet op telfort kastje. Telfort kastje werkt wel gewoon. Wilt u ons een nieuwe afstandsbediening sturen 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 november 2019, 13:25

Merci, ik zie het huisnummer nu ook staan @O C. Daarmee heb ik het abonnement gevonden en je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Deze zal je binnen een aantal werkdagen ontvangen. Veel kijkplezeier alvast weer! 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @O C, wat lastig dat je afstandsbediening niet meer werkt! Ik kan je een nieuwe sturen, maar ik zie alleen je postcode op je forumprofiel staan. Zou je het huisnummer daar aan toe kunnen voegen? Dan weet ik waar ik het heen kan sturen :slight_smile:

Als je daarna hieronder aangeeft dat je dat hebt gedaan kan ik voor je aan de slag.

Reputatie 1

Hallo Jasper , bedankt voor uw bericht. Ik heb ons huis nr. toegevoegd aan het profiel :smile:

Reputatie 8
Badge +11

Merci, ik zie het huisnummer nu ook staan @O C. Daarmee heb ik het abonnement gevonden en je een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Deze zal je binnen een aantal werkdagen ontvangen. Veel kijkplezeier alvast weer! 

Reputatie 1

Hallo Jasper , dat is heel aardig van u. Super bedankt voor uw hulp ! :smile:

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer