beantwoord

Afstandsbediening reageert niet

• 16 november 2019
  • 5 reacties
  • 110 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn afstandbediening werkt niet goed alles gedaan wat er bij probleem oplossen staat ook batterijen vervangen probleem blijft moet de afstandbediening paar keer op kloppen dan doet hij het soms even. De afstandbediening van de tweede ontvanger begint het nu ook te krijgen.

Wordt er nu echt simpel van hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

Met vriendelijke groet,

Britt

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 november 2019, 16:23

Bedankt. Ik ben er mee aan de slag geweest. Een nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 1

Wie oh wie kan mij helpen heb 2 witte afstandbediening  die niet doen wat ze moeten doen geluid kan niet harde of zachter gezet worden kanaal wissel moet ik naar de ontvanger lopen om te verzetten. Die in de woonkamer staat doet het slechter dan die van de slaapkamer dus heb al gewisseld van slaapkamer de afstandbediening naar de woonkamer ook die happerd. Wie oh wie weet raad?

Met vriendelijke groet,

Britt

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @69Britt69, welkom hier op ons Forum. 

Ik lees problemen met de afstandsbediening. Daar kan ik je mee helpen. Ik kan je van een nieuwe voorzien. Ik heb hiervoor alleen nog wel extra gegevens nodig. Zou je jouw Forumprofiel nog willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik aan de slag. 

Reputatie 1

Heb het ingevuld

Reputatie 8
Badge +12

Bedankt. Ik ben er mee aan de slag geweest. Een nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. 

Reputatie 1

Bart dank je wel voor je hulp zou je me er nog een kunnen sturen de andere doet het ook niet zo als het moet heb namelijk ook nog een tweede ontvanger mey afstandbediening.

Met vriendelijke groet,

Britt

Reageer