beantwoord

Afstandsbediening kapot

• 4 juli 2020
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Vandaag, na 5 jaar gebruik gemaakt te hebben van onze 2 afstandsbedieningen, is er nu één kapot. Nieuwe batterijen helpen niet.

Zouden wij wellicht een nieuwe opgestuurd kunnen krijgen?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 juli 2020, 09:35

Goedemorgen @smithsg, dat is geen probleem, ik help je graag aan een nieuwe afstandsbediening. 

Er staan nog geen gegevens in je profiel zie ik, daardoor kan ik je gegevens er nog niet bij pakken. Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel ook klantnummer toevoegen aan jouw forumprofiel? Als je ze invult bij ‘Extra informatie', dan zijn de gegevens niet zichtbaar voor andere bezoekers. Geef je een seintje wanneer je ze hebt ingevuld?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @smithsg, dat is geen probleem, ik help je graag aan een nieuwe afstandsbediening. 

Er staan nog geen gegevens in je profiel zie ik, daardoor kan ik je gegevens er nog niet bij pakken. Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel ook klantnummer toevoegen aan jouw forumprofiel? Als je ze invult bij ‘Extra informatie', dan zijn de gegevens niet zichtbaar voor andere bezoekers. Geef je een seintje wanneer je ze hebt ingevuld?

Reputatie 1
Badge

Gedaan!

Reputatie 8
Badge +11

@smithsg Goedemorgen Steve, super. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis via de post, binnen een paar werkdagen. Ik raad je aan om de afstandsbediening meteen even in te stellen zo gauw je 'm hebt, dan werken ook direct alle functies die via de tv gaan weer (zoals het volume).

Ik hoor graag of alles is gelukt!

Reageer