beantwoord

Afstandsbediening kapot

• 24 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Hoi goeiedag mijn afstandsbediening is kapot wil graag een nieuwe bestellen 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 oktober 2019, 13:09

Hoi @Laila00, welkom op het forum. Wat is er precies kapot aan jouw afstandsbediening? Werken bepaalde knoppen niet meer of iets anders? Als het bijvoorbeeld de volumeknoppen zijn die niet meer werken, kan het zijn dat de afstandsbediening opnieuw moet worden ingesteld op het tv toestel. Dat zal met een nieuwe afstandsbediening ook moeten, als dat met de huidige lukt is dat makkelijker en kan je meteen verder kijken.Op deze pagina wordt beschreven hoe je dat kunt doen, ik hoor graag van je of dat het is, of iets anders.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Laila00, welkom op het forum. Wat is er precies kapot aan jouw afstandsbediening? Werken bepaalde knoppen niet meer of iets anders? Als het bijvoorbeeld de volumeknoppen zijn die niet meer werken, kan het zijn dat de afstandsbediening opnieuw moet worden ingesteld op het tv toestel. Dat zal met een nieuwe afstandsbediening ook moeten, als dat met de huidige lukt is dat makkelijker en kan je meteen verder kijken.Op deze pagina wordt beschreven hoe je dat kunt doen, ik hoor graag van je of dat het is, of iets anders.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Laila00, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het gelukt met het opnieuw instellen van de afstandsbediening of werkt het nog niet?

Reageer