beantwoord

Afstandsbediening kapot

• 27 februari 2019
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Hoi allen, mijn afstandsbediening valt onderhand na 5 jaar uit elkaar. Met plakband was hij wel goed in toom te houden, maar nu zijn er wat knopjes die het niet meer doen. Hoe kan ik aan een nieuwe afstandsbediening komen? Mvg Lida
icon

Beste antwoord door Natasja 27 februari 2019, 19:40

Dag @L. de Boo. Van harte welkom hier op het Forum! Als de afstandsbediening met plakband of ducttape niet meer te redden is, dan is 'ie inderdaad wel écht kapot. 😉 Ik raad je aan om je profiel aan te vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder en een bericht te plaatsen in dit topic. We komen dan zo snel mogelijk bij je terug om je een nieuwe afstandsbediening toe te sturen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Dag @L. de Boo. Van harte welkom hier op het Forum! Als de afstandsbediening met plakband of ducttape niet meer te redden is, dan is 'ie inderdaad wel écht kapot. 😉 Ik raad je aan om je profiel aan te vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder en een bericht te plaatsen in dit topic. We komen dan zo snel mogelijk bij je terug om je een nieuwe afstandsbediening toe te sturen.
Hoi Natasja, wat fijn dat je al zo snel reageert! Ik heb mijn profiel (hopelijk goed) aan gevuld, als ik een nieuwe afstandsbediening kan krijgen ben ik heel erg blij! Dankjewel voor je hulp! Mvg, Lida
Reputatie 8
Badge +10
Dag Lida. Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg hoor. Eentje waar je geen plakband meer bij nodig hebt. 😄

Reageer