beantwoord

Afstandsbediening iTV kapot

• 21 november 2019
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo

al na enkele weken deden een paar knoppen van mijn afstandbediening het niet. helaas ook de knop om programma’s vooruit te zien of terug te kijken. Weer wat later deden meer knoppen het niet of slecht. zo werkt de p+ wel en de p- niet.Nu doet geen een knop het meer, ook niet als ik de batterijen vervang. Nu doet geen één knop het en kan ik alleen sbs6 zien…. Ik heb de afstandsbediening nog geen jaar en ben er wel zuinig op geweest.

Met vriendelijke groet,

Nienke

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 november 2019, 09:33

Hallo @Nienke007, met 1 knop en daardoor maar 1 zender die je nog kunt kijken heb je weinig keuze. Ik stuur je meteen een nieuwe afstandsbediening toe, zodat je daarna alle zenders weer kunt vinden. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Nienke007, met 1 knop en daardoor maar 1 zender die je nog kunt kijken heb je weinig keuze. Ik stuur je meteen een nieuwe afstandsbediening toe, zodat je daarna alle zenders weer kunt vinden. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Reputatie 1

Beste Jasper,

Heel erg bedankt! ook voor je snelle reactie. Ik heb de afstandsbediening net ontvangen en alle functies doen het weer. hartstikke fijn.

Fijn weekend.

groetjes Nienke

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, graag gedaan Nienke! Veel kijkplezier weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer