beantwoord

Afstandsbediening hard en zacht knop werkt niet meer

• 1 oktober 2019
  • 15 reacties
  • 208 keer bekeken

Reputatie 1
Afstandbediening werkt niet meer goed. Hard en zacht knop. Doet steeds moeilijker bij andere knoppen en zag dat je ineens moest betalen om een nieuwe te krijgen...!!! Maar hopelijk kunnen jullie mij toch helpen zonder dat er kosten aan verbonden zijn 😊
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 oktober 2019, 11:46

@Desi Dankjewel! Ik heb het klantnummer uit je bericht gehaald en in je profiel gezet. Ik denk dat er een typefout in de postcode zit die in je profiel staat, met het klantnummer heb ik je gegevens nu gevonden 🙂

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen ongeveer twee werkdagen. Als je deze na ontvangst meteen instelt, kan je alle functies (ook regelen van het volume en in standy zetten van de tv) direct weer gebruiken. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles weer goed werkt?
Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Desi, welkom hier. Ik kan met je kijken naar een nieuwe afstandsbediening. Ik zie al wel een adres op je forumprofiel staan, maar daarmee kom ik geen abonnement tegen. Kan het zijn dat er een typefout in het adres zit waardoor ik het niet kan vinden? Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Hallo,
Weet niet precies wat er mis is gegaan maar kon me via mijn nr en wachtwoord niet gewoon in komen, dus heb me via fb aangemeld. Heb nu mijn forumprofiel aangepast met wel een nr en adres erbij hoop dat t nu goed is. Via fb gebruik ik een andere email. Mijn e-mail waar Telfort altijd na stuurt is ***

Gtoetjes desi

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy
Reputatie 8
Badge +11
De gegevens zie ik nog hetzelfde staan op je profiel @Desi. Je kunt jouw klantnummer daar ook aan toevoegen, dan kan ik daar op zoeken. Laat je me weten als je dat gedaan hebt?
Reputatie 1
Ik heb mijn klantnr toegevoegt 😊
Super bedankt voor de snelle reactie
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Desi, ik neem het over van Jasper, want hij heeft vakantie. Ik zie jouw klantnummer helaas niet staan 😞 Heb je 'm hier in je profiel ingevuld? Als je 'm neerzet bij 'Extra informatie', dan is het alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Heel vreemd want vul het al 3 x in en het blijft niet staan...
Dat is het zelfde als ik wil inloggen met mijn eigen klantnr en wachtwoord pakt hij niet maar ga ik na Telfort zelf doet die t wel..dus kan hier alleen maar inloggen via Facebook.
Klantnr is xxxxxxxx dan ma zo want schiet niet op dit
Reputatie 8
Badge +9
@Desi Dankjewel! Ik heb het klantnummer uit je bericht gehaald en in je profiel gezet. Ik denk dat er een typefout in de postcode zit die in je profiel staat, met het klantnummer heb ik je gegevens nu gevonden 🙂

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen ongeveer twee werkdagen. Als je deze na ontvangst meteen instelt, kan je alle functies (ook regelen van het volume en in standy zetten van de tv) direct weer gebruiken. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles weer goed werkt?
Reputatie 1
Nou SUPER bedankt. Ben echt blij 😊 Zal je laten weten als ik m heb en alles ingesteld heb.

Tot dan groetjes
Reputatie 1
Hoi, helemaal super ik heb de afstandsbediening binnen gekregen!! Nu heb ik alleen de batterij erin gedaan en hij doet t al op mijn tv. Dus aan uit enzo alleen niet hard en zacht, al zie je wel dat die rode lapje gaat branden op t kastje maar t kastje reageerd ook niet. Kan t kastje ook niet via de afstandbediening uit zetten. Dus heb t filmpje gekeken en code voor mijn tv gedaan maar dan nog gaat hij niet hard en zacht. Ook het kastje ziet wel dat ik op knopje druk maar hij reageerd er niet op. Wat kan ik doen want via de video brengt hij mij na 20 andere codes die ik kan proberen!!! Wel raar dat alle knoppen werken behalve hard en zacht via de tv. En via kastje gaat hij alleen niet uit. Dus wel tv die gaat wel uit via de afstandbediening.
Reputatie 1
Het lijkt wel dat mijn kastje de afstandsbediening niet herkend. Dus tv wel maar t kastje niet. Moet tie apart ingesteld worden
Reputatie 1
Sorry had verkeerd gezien, hij werkt wel op kastje maar niet tv dus ga even kijken of er een andere code moet zijn
Reputatie 8
Badge +11
@Desi
Ik denk dat je afstandsbediening niet (goed) gekoppeld is. Wil je merk en type van de TV even doorgeven, dan proberen we je verder te helpen.
Reputatie 1
Het is me gelukt. Hij werkt!! Denk dat er iets fout is gegaan met het instellen en dat ik het niet goed gedaan heb....!! Maar nu opnieuw geprobeerd werkt alles en ben er super blij mee. Wil jullie bedanken voor de goede service echt toppie 👍
Reputatie 8
Badge +11
Dat zijn goede berichten! Dank voor het melden.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Desi, fijn om te horen dat je de nieuwe afstandsbediening ontvangen hebt en dat het instellen nu ook gelukt is! 🙂 Maak gerust een nieuw topic aan als we iets voor je kunnen doen.

Reageer