beantwoord

Afstandsbediening en Motorola VIP1853 vertonen ouderdomsverschijnselen

• 29 juni 2020
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Telfort,

Na vele jaren trouw gebruik gaan zowel de afstandsbediening en de Motorola vip1853 ouderdomsverschijnselen vertonen. De afstandbediening vertoond gebruikers sporen zoals het ontbreken van het batterij kapje, de bescherming voor de infrarood leds is verdwenen en de knoppen reageren soms niet meer. Ook de Motorola begint steeds vaker “vast” te lopen en reageert vaak niet meer op de afstandsbediening voor het aan en uit zetten. Na een reboot van het kastje gaat het weer een tijdje goed maar de tussenpozen worden steeds kleiner.

Hebben jullie nog tips of zijn ze aan vervanging toe?  We horen graag van jullie.

Vriendelijke groet

Ronald

icon

Beste antwoord door Ronaldvdl 1 juli 2020, 15:39

Hoi Jasper, 

Het gaat inderdaad allemaal heel erg snel. TV ontvanger en afstandbediening inmiddels ook al zonder problemen kunnen aansluiten. Tot op heden werkt alles super!!!! Wat een verschil met de oude afstandsbediening, alle knopjes werken gewoon met een keer drukken :wink: .

Komende tijd even kijken of de ontvanger zonder reboot blijft werken , maar ik verwacht geen problemen. Nogmaals dank voor de (supersnelle) service.:thumbsup_tone1::thumbsup_tone1::thumbsup_tone1:

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ronaldvdl, je zou de tv-ontvanger nog volledig kunnen resetten zodat die weer helemaal opnieuw geïnstalleerd wordt. De Motorola is al een wat ouder model, daardoor ga ik je sowieso een nieuwe toesturen. Die zal je binnen enkele werkdagen hebben. Normaal gesproken zit daar geen nieuwe afstandsbediening bij, dus ik zal je los ook een nieuwe sturen. Met beide zal je dan weer een lange tijd vooruit kunnen :slight_smile: Laat je weten hoe het daarmee gaat?

De oude Motorola en afstandsbediening kan je naar ons terugsturen, dan zorgen wij voor de verwerking daarvan.

Reputatie 1

Hoi Jasper,

Allereerst dank voor de snelle reactie. Ik ga de totale reset nog eens proberen alhoewel ik bang ben dat dat geen oplossing geeft. 

Top dat er nieuwe spullen opgestuurd gaan worden. Als ze net zo lang meegaan als de oude ben ik super tevreden. Ik hou je op de hoogte

Nogmaals dank.

Reputatie 1

Hoi Jasper,

Net de afstandbediening en nieuwe tv-ontvanger ontvangen (sneller dan verwacht 👍). Vanmiddag zal ik ze aansluiten en kunnen we er hopelijk weer net zo lang van genieten als van de vorige set. Ik laat nog weten hoe het bevalt en zal als de nieuwe spullen werken de oude retour sturen.

Reputatie 8
Badge +11

Dat is lekker snel gegaan inderdaad zo te zien @Ronaldvdl  :slight_smile:  Ik wacht je bevindingen met de nieuwe apparatuur af!

Reputatie 1

Hoi Jasper, 

Het gaat inderdaad allemaal heel erg snel. TV ontvanger en afstandbediening inmiddels ook al zonder problemen kunnen aansluiten. Tot op heden werkt alles super!!!! Wat een verschil met de oude afstandsbediening, alle knopjes werken gewoon met een keer drukken :wink: .

Komende tijd even kijken of de ontvanger zonder reboot blijft werken , maar ik verwacht geen problemen. Nogmaals dank voor de (supersnelle) service.:thumbsup_tone1::thumbsup_tone1::thumbsup_tone1:

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @Ronaldvdl, de eerste bevindingen bevallen heel goed dus! Dat is altijd fijn om te lezen. Ik verwacht ook geen problemen, maar als er iets is weet je ons te vinden. Ook als je andere vragen hebt :slight_smile:

Reageer