beantwoord

Afstandsbediening doorgedraaid

• 26 maart 2020
  • 8 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 1

Beste lezer,

Al jaren deze afstandsbediening.. sinds vandaag is hij echter een beetje de weg kwijt.

Het lampje blijft nagenoeg continu branden. Bij het indrukken van alle getallen (behalve de 6) gaat het lampje uit; maar bij het indrukken van de 6 blijft het lampje gewoon branden.

Als ik hem op de tv richt blijft hij maar zessen ‘afvuren’.. 

Voor zover ik weet is er niks (nats) overheen gegaan. Ik heb alles opnieuw ingeinstalleerd, batterijen vervangen, niks helpt..

Is er een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Astrid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 maart 2020, 19:00

@Astrid5580 Hoi Astrid, wat lastig dat de afstandsbediening niet goed meer werkt. Zo te lezen is deze aan vervanging toe, ik help je graag verder.

Fijn dat je al gegevens in je profiel hebt gezet. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Vergeet niet om 'm na ontvangst even in te stellen, zodat je ook bijvoorbeeld het volume direct weer kunt bedienen. 

Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1

Ik had hem de dag erna al, heel erg bedankt voor de hulp!

Reputatie 8
Badge +10

@Astrid5580 Hoi Astrid, wat lastig dat de afstandsbediening niet goed meer werkt. Zo te lezen is deze aan vervanging toe, ik help je graag verder.

Fijn dat je al gegevens in je profiel hebt gezet. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Vergeet niet om 'm na ontvangst even in te stellen, zodat je ook bijvoorbeeld het volume direct weer kunt bedienen. 

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 8

Als jijzelf geen bediening op het kastje kunt vinden, een ander dan wellicht ook niet ?
(Zelf heb nooit meer als één knopje bovenop rechts ontdekt en een Aan/Uit knopje achterop.
Spelen ermee levert bij mij geen resultaat op voor concrete bediening van andere kanalen).

Geen enkele modelTV ontvanger van KPN /Telfort heeft handbedienings opties eigenlijk wel een gemis.

Als de huidige afstandsbediening echt  kaduuk is zal je geen andere zenders kunnen kiezen.

Reputatie 8
Badge +10

@Astrid5580 Klopt, je kan de tv helaas niet bedienen vanaf de tv-ontvanger. Ik hoop dat je de nieuwe afstandsbediening snel in huis hebt, zo snel mogelijk natuurlijk. Je zou intussen gebruik kunnen maken van de iTV app of online tv kijken :slight_smile:

Reputatie 1

Bedankt, ik hoop dat ie er snel is!

Voor de zekerheid: 

Volgens mij kan ik nu niet naar andere kanalen schakelen toch? Geen mogelijkheden hiertoe op het kastje zelf?

Reputatie 8

Dat kan alleen jij zelf bepalen.
Een ander kan niet zien wat er met jou afstandbediening aan de hand is die niet meer goed functioneert. Heeft ook weinig zin om erover te gissen, er wordt je een nieuwe toegestuurd.

Reputatie 1

-

Reageer