beantwoord

Afstandsbediening defect

• 20 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag, graag zou ik als trouwe klant een nieuwe afstandsbediening ontvangen, de oude werkt niet goed meer, de knoppen gaan hun eigen leven leiden. Batterijen vervangen is ook niet de oplossing. Alvast bedankt telfort😊

icon

Beste antwoord door JanD 20 oktober 2020, 14:22

Goedemiddag, graag zou ik als trouwe klant een nieuwe afstandsbediening ontvangen, de oude werkt niet goed meer, de knoppen gaan hun eigen leven leiden. Batterijen vervangen is ook niet de oplossing. Alvast bedankt telfort😊

Hallo @JNeers , als je reeds gemigreerd bent naar KPN kun je dat in MijnKPN aanvragen.

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @JNeers , als je reeds gemigreerd bent naar KPN kun je dat in MijnKPN aanvragen.

Reputatie 1

Dank voor de snelle reactie.

Reputatie 8
Badge +11

Hi @JNeers, welkom hier!

Wat JanD aangeeft klopt helemaal, ik zie dat je inmiddels overgezet bent naar KPN :slight_smile: Mocht je er niet uit komen via MijnKPN, dan kan je terecht bij de KPN klantenservice. Mijn collega's daar zorgen er dan voor dat je een nieuwe afstandsbediening krijgt.

Reageer