beantwoord

Afstandsbediening defect

• 1 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 168 keer bekeken

Reputatie 1

ik heb al jaren 2 tv ontvangers, dus ook 2 afstandsbedieningen. maar eentje daarvan is er ineens mee gestopt. nieuwe batterijen helpen ook niet. nu zag ik dat ik voor een nieuwe afstandsbediening 20 euro moet betalen. dat vind ik nogal van de zotte omdat ik al genoeg betaal. ik wil gratis een nieuwe. hoe gaan we dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 5 oktober 2020, 17:54

Hi @henkz, het is inderdaad vrij druk op het moment. Ik zie dat JanD je gelukkig al op weg geholpen heeft. Ik lees dat je toe bent aan een nieuwe afstandsbediening.

Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk via de post thuis, binnen enkele werkdagen. Ik raad je aan om de nieuwe afstandsbediening meteen even in te stellen, zo gauw je 'm hebt. Dan werken ook alle functies die via de tv lopen meteen weer, zoals het volume. Ik hoor graag of alles is gelukt. 

Bekijk reactie

7 reacties

Hallo @henkz , ik weet niet waar je dat leest, maar je kunt een defecte AB gratis laten vervangen.

Geef in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en je klantnummer in dan pakt een moderator dat op.

Reputatie 1

gedaan

Reputatie 1

nog steeds geen moderator gehoord

Hallo @henkz , het is druk, kan dus wat langer duren, je kunt ook bellen, 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Reputatie 8
Badge +11

Hi @henkz, het is inderdaad vrij druk op het moment. Ik zie dat JanD je gelukkig al op weg geholpen heeft. Ik lees dat je toe bent aan een nieuwe afstandsbediening.

Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk via de post thuis, binnen enkele werkdagen. Ik raad je aan om de nieuwe afstandsbediening meteen even in te stellen, zo gauw je 'm hebt. Dan werken ook alle functies die via de tv lopen meteen weer, zoals het volume. Ik hoor graag of alles is gelukt. 

Reputatie 1

super. heb de afstandsbediening intussen ontvangen. bedankt

Reputatie 8
Badge +11

@henkz Super, graag gedaan!

Reageer