beantwoord

Afstandsbediening defect

• 23 maart 2020
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Reputatie 1

Geachte heer/mevrouw,

Na lange trouwe dienst werkt de afstandsbediening niet goed meer. Steeds meer knoppen werken niet meer waaronder enkele cijfer toetsen.

Ik ontvang graag een vervangende afstandsbediening maar in de shop kan ik alleen maar een nieuwe bestellen tegen betaling.

Het gaat om de afstandsbediening zoals op de foto

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 24 maart 2020, 08:30

Hoi @EGrootveld, welkom bij ons op het forum. Als steeds meer knoppen de geest geven wordt het kijken steeds lastiger. Ik stuur je een nieuwe toe, je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen. Nadat je die hebt ingesteld op het tv toestel zal je die zoals vanouds kunnen gebruiken. Veel kijkplezier alvast weer :slight_smile:

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @EGrootveld, welkom bij ons op het forum. Als steeds meer knoppen de geest geven wordt het kijken steeds lastiger. Ik stuur je een nieuwe toe, je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen. Nadat je die hebt ingesteld op het tv toestel zal je die zoals vanouds kunnen gebruiken. Veel kijkplezier alvast weer :slight_smile:

Reputatie 1

Hoi @EGrootveld, welkom bij ons op het forum. Als steeds meer knoppen de geest geven wordt het kijken steeds lastiger. Ik stuur je een nieuwe toe, je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen. Nadat je die hebt ingesteld op het tv toestel zal je die zoals vanouds kunnen gebruiken. Veel kijkplezier alvast weer :slight_smile:

Afstandsbediening ondertussen ontvangen en alles werkt prima, geweldige service bedankt.

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @EGrootveld, fijn dat alles weer goed werkt! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer