beantwoord

Afstandsbediening defect

• 14 september 2019
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Reputatie 1
Onze witte AB werkte vanaf begin al matig,nu word het steeds erger. Na het plaatsen van nieuwe batterijen
is het nog steeds slecht. Vele functies beginnen te haperen,of werken niet meer.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 september 2019, 17:24

Hi @mausie, niet fijn dat de afstandsbediening het steeds slechter is gaan doen! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je ook contact met de klantenservice hebt gehad, klopt dat? Fijn dat dat al geregeld is, er komt zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe. Als je 'm na ontvangst meteen instelt, kan je ook direct alle functies (zoals volume en in standby zetten van de tv) weer bedienen.

Laat je weten of alles is gelukt?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hi @mausie, niet fijn dat de afstandsbediening het steeds slechter is gaan doen! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je ook contact met de klantenservice hebt gehad, klopt dat? Fijn dat dat al geregeld is, er komt zo snel mogelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe. Als je 'm na ontvangst meteen instelt, kan je ook direct alle functies (zoals volume en in standby zetten van de tv) weer bedienen.

Laat je weten of alles is gelukt?
Reputatie 1
Fijn, ik laat het je weten!
Reputatie 1
ik wilde even laten weten dat de nieuwe AB binnen is en weer werkt. dank voor de vlotte service!
Reputatie 8
Badge +9
ik wilde even laten weten dat de nieuwe AB binnen is en weer werkt. dank voor de vlotte service!
Super, fijn dat alles weer goed werkt en graag gedaan 🙂 Je weet ons te vinden hier op het forum, als we iets voor je kunnen doen.

Reageer