beantwoord

Afstandsbediening defect

• 12 juli 2019
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Reputatie 1
Onze afstandsbediening is defect. We hebben de batterijen vervangen maar niets helpt. De bovenste helft werkt maar de onderste helft reageert nergens meer op. Kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 juli 2019, 13:08

Dank je @Roelk84, dan zag ik de juiste gegevens al wel alleen had ik het niet door 🙂 Ik heb een nieuwe afstandsbediening verzonden, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je me weten als je deze ontvangen hebt?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Roelk84, welkom hier. Ik heb jouw reactie afgesplitst naar een eigen topic, daarmee houden we het overzichtelijker. Dat de helft van de afstandsbediening niet meer werkt is niet fijn, nieuwe batterijen zullen dat inderdaad ook niet oplossen. Op het adres dat in je profiel staat zie ik geen aansluiting op jouw naam staan, kan het zijn dat het adres niet helemaal klopt, het op een andere naam staat (die kan je bij "Extra informatie" in je forumprofiel invullen) of dat je bezig bent met een verhuizing? Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Hoi Jasper,

Dank voor je recatie. Ik heb gegevens toegevoegd onder “extra info”.

mvg,
Roel
Reputatie 8
Badge +11
Dank je @Roelk84, dan zag ik de juiste gegevens al wel alleen had ik het niet door 🙂 Ik heb een nieuwe afstandsbediening verzonden, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Laat je me weten als je deze ontvangen hebt?
Reputatie 1
Geen probleem. Dank voor de snelle service Jasper! Ik laat het je weten zodra de afstandsbediening binnen is.

Goed weekend!

mvg,
Roel
Reputatie 8
Badge +11
Hi @Roelk84, ik zie dat de nieuwe afstandsbediening gisteren is bezorgd 🙂 Heb je die al kunnen instellen en gebruiken?

Reageer