beantwoord

Afstandsbediening defect

• 3 mei 2019
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Sinds gisteravond doet mijn afstandsbediening niet meer normaal, op welke knopjes ik ook druk, ik krijg alleen maar 7 of 8 in het scherm. Dus ook alleen tv op 7 en 8. Heb de batterijen er al uit gehad, maar geen resultaat. Kan ik een nieuwe afstandsbediening krijgen?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 mei 2019, 19:40

Hallo @Ilona1982, welkom op het forum. Als de afstandsbediening alleen die cijfers pakt, wordt het tv kijken aardig beperkt. Ik denk dat de knopjes niet goed meer werken, ik zie dat er inmiddels al een vervangende afstandsbediening naar je onderweg is. Deze zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen. Veel kijkplezier alvast weer!
Bekijk reactie

2 reacties

Ssinds gisterenavond werkt onze afstandsbediening niet meer, kan alleen nog de 7 en 8 krijgen. Verder werkt niets meer, druk ik op de p-knop dan pakt hij ook de 7 of 8. Batterijen eruit gehad, en ook nieuwe geprobeerd, maar werkt niet. Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen?

*Admin: twee topics aangemaakt over hetzelfde onderwerp. Topics samengevoegd.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Ilona1982, welkom op het forum. Als de afstandsbediening alleen die cijfers pakt, wordt het tv kijken aardig beperkt. Ik denk dat de knopjes niet goed meer werken, ik zie dat er inmiddels al een vervangende afstandsbediening naar je onderweg is. Deze zal je binnen enkele werkdagen thuis ontvangen. Veel kijkplezier alvast weer!

Reageer