beantwoord

Afstandsbediening defect

• 29 april 2019
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Reputatie 1
Beste, mijn afstandsbediening werkt niet helemaal lekker meer. Ook niet met nieuwe batterijen. Graag ontvang ik een nieuwe.

Mvg, Ralf
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 april 2019, 14:15

Hoi Jasper,
1 van de P+ toets doet het niet goed meer onder andere. Ik heb het stappenplan al doorlopen.

Die knop is ook niet in te stellen via een instelling. Ik stuur je een nieuwe afstandsbediening toe, deze zal je binnen enkele werkdagen in ontvangst kunnen nemen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Jasper,
1 van de P+ toets doet het niet goed meer onder andere. Ik heb het stappenplan al doorlopen.

Die knop is ook niet in te stellen via een instelling. Ik stuur je een nieuwe afstandsbediening toe, deze zal je binnen enkele werkdagen in ontvangst kunnen nemen.
Reputatie 1
Super. Bedankt voor de service.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @ralfdaph84, welkom op het Telfort forum! Als je afstandsbediening niet helemaal meer werkt is het niet lekker kijken natuurlijk. Wat werkt er precies niet meer? Zijn het bijvoorbeeld de volume knoppen, of juist hele andere knoppen? Ik hoor het graag van je, dan kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden 🙂
Reputatie 1
Hoi Jasper,
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer