beantwoord

Afstandsbediening defect

• 12 maart 2019
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Hallo, de onderstaande vraag heb ik via een pb naar webcare verzonden. Echter na 7 dagen nog geen bericht ontvangen. Ik heb een afstandbediening die het niet meer goed doet. Er zijn knopjes die niet meer goed werken. Daarnaast is er een afstandbediening bij verhuizing zoekgeraakt. Is het mogelijk dat er hier een oplossing voor is?

Mvrgr,

Mark

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 maart 2019, 09:39

Dat is inderdaad niet allemaal op te lossen door de afstandsbediening opnieuw in te stellen. Ik heb je meteen nog een nieuwe toegestuurd, je zult dus 2 losse pakjes met een afstandsbediening krijgen de komende dagen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
De webcare-medewerkers geven in principe geen reactie op ongevraagde privéberichten.

Heb je klantnummer en/of postcode en huisnummer al in je profiel staan? Dan weet Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Plus4, welkom op het forum! Ik heb geen privébericht van je gezien, maar het kan zijn dat je die niet maar mij hebt gestuurd natuurlijk. Voor de vermiste afstandsbediening heb ik je een vervangende afstandsbediening toegestuurd, voor de andere ben ik eerst nog benieuwd welke knoppen er precies niet werken. Zijn dat de volumeknoppen en de knop om het tv toestel aan/uit te zetten? In dat geval zal de afstandsbediening opnieuw ingesteld kunnen worden op het tv toestel, lukt het daarmee?
Hallo Jasper,

Het zijn verschillende knopjes met oa dr kleuren en cijfers, daarnaast het klepje vd batterij wat niet blijft vastzitten.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad niet allemaal op te lossen door de afstandsbediening opnieuw in te stellen. Ik heb je meteen nog een nieuwe toegestuurd, je zult dus 2 losse pakjes met een afstandsbediening krijgen de komende dagen.

Reageer