beantwoord

Afstandsbediening bezig met laatste loodjes

• 25 juni 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo,

het gaat goed hier.. recent twee nieuwe ontvangers en nu begeeft 1 afstandsbediening het. Graag zou ik een nieuwe ontvangen (wij hebben de witte).

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 25 juni 2020, 19:25

Hoi @StephaniedB, dat kan gebeuren :relaxed: Wat gebruikt wordt, kan ook stuk raken.

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk via de post thuis, binnen enkele werkdagen. Vergeet niet om de nieuwe afstandsbediening even in te stellen, dan werken ook meteen alle functies weer, zoals het volume bijvoorbeeld. Laat je weten of alles gelukt is?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @StephaniedB, dat kan gebeuren :relaxed: Wat gebruikt wordt, kan ook stuk raken.

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk via de post thuis, binnen enkele werkdagen. Vergeet niet om de nieuwe afstandsbediening even in te stellen, dan werken ook meteen alle functies weer, zoals het volume bijvoorbeeld. Laat je weten of alles gelukt is?

Hallo,
ik was zelf even niet aanwezig dit weekend maar er is mij verteld dat de afstandsbediening vrijdag al in de bus lag. Zeer snel dus. Ik zal zo snel mogelijk even gaan kijken met het instellen en of alles werkt.

Heel erg bedankt

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @StephaniedB, fijn om te horen en graag gedaan! Als je daar nog vragen over hebt, laat het dan gerust weten.

Reageer