beantwoord

afstandbediening wil tv niet meer aanzetten

• 12 november 2019
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedemiddag,

Wij hebben al een jaar interactieve tv van Telfort. Van de een op de andere dag willen beide tv’s niet meer aan dmv de tv-knop op de afstandsbediening. De modem kunnen we nog wel bedienen.

Ik heb de afstandsbediening gereset en opnieuw gekoppeld aan de televisie. Echter zonder resultaat: we hebben wel geluid, maar geen beeld.

Het bijzondere is dat beide afstandsbedieningen hetzelfde probleem hebben.

Weten jullie hier een oplossing voor?

Mvg.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 november 2019, 08:35

Hoi @EvelienA, welkom op ons Forum. 

Wat een vreemde situatie. Beide afstandsbedieningen zetten de tv niet meer aan. Dat geeft dus aan dat de afstandsbediening niet kapot is. Het lijkt mis te gaan in de koppeling met de tv. 

Je hebt echter al opnieuw gekoppeld, maar zonder resultaat. Je geeft aan wel geluid te hebben, maar geen beeld? Hoe moet ik dat voor mij zien? Is er een soundbar of muziek systeem aan de tv-ontvanger gekoppeld? De tv staat verder wel op het juiste invoerkanaal? 1 van de HDMI ingangen? 

En tot slot, wat voor tv heb je? Heeft deze wellicht een update gehad wat het probleem kan verklaren?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @EvelienA, welkom op ons Forum. 

Wat een vreemde situatie. Beide afstandsbedieningen zetten de tv niet meer aan. Dat geeft dus aan dat de afstandsbediening niet kapot is. Het lijkt mis te gaan in de koppeling met de tv. 

Je hebt echter al opnieuw gekoppeld, maar zonder resultaat. Je geeft aan wel geluid te hebben, maar geen beeld? Hoe moet ik dat voor mij zien? Is er een soundbar of muziek systeem aan de tv-ontvanger gekoppeld? De tv staat verder wel op het juiste invoerkanaal? 1 van de HDMI ingangen? 

En tot slot, wat voor tv heb je? Heeft deze wellicht een update gehad wat het probleem kan verklaren?

Reputatie 8
Badge +12

Is het nog gelukt met de afstandsbediening?

Reageer