beantwoord

Afstandbediening werkt niet meer

• 13 maart 2019
  • 6 reacties
  • 175 keer bekeken

Goedenmiddag!

Mijn afstandbedieningen werken niet meer..
Ik heb er 2,want heb 2 modems.
De eerste is al een tijdje geleden stuk gegaan,niks deed het meer.
Deze laatste afstandbediening doet de nr 1 het niet meer?
Mijn tv staat op kinderslot met bepaalde programmas,raad eens welke cijfers ik moet gebruiken daarvoor om te ontblokken,je raad het al. 3719.
Ik kan dus bijvoorbeeld vanavond geen gtst kijken😂🙈
En ik kan kinderslot er ook niet afhalen 😖
Zou ik 2 nieuwe afstandbedieningen kunnen krijgen?
Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Babette de Wit.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 maart 2019, 19:10

Hoi Babette, wat balen dat nu beide afstandsbedieningen het begeven hebben. 😞 Dat wordt inderdaad geen GTST. 😞 Over een paar dagen gelukkig wel weer. Nieuwe afstandsbedieningen zijn onderweg. 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Babette, wat balen dat nu beide afstandsbedieningen het begeven hebben. 😞 Dat wordt inderdaad geen GTST. 😞 Over een paar dagen gelukkig wel weer. Nieuwe afstandsbedieningen zijn onderweg. 🙂
Oh te gek! Bedankt voor de snelle reactie! En alvast bedankt voor de afstandbedieningen! Super!
Met vriendelijke groet,

Babette de Wit
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan Babette. Veel plezier ervan.

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan zien wij graag weer een topic verschijnen.
Hoiii
Bedankt voor de afstandbediening!
Alles doet het..behalve de volumetoetsen...?😔
Moet ik de afstandbediening terugsturen?
Misschien kunnen jullie er nog iets mee,ik niet iig.
En zou ik ipv 1 ,2 afstandbedieningen kunnen krijgen? Ik heb 2 kastjes en er staat er 1 op zolder en 1 in de woonkamer,erg vervelend met 1 afstandbediening 😊
Er stond ook in vorig bericht dat de afstandbedieningen onderweg waren,2 dus?
Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Babette de Wit
Reputatie 8
Badge +16
Het kan zijn dat je de volumetoetsen opnieuw moet programmeren (op je afstandsbediening) zodat je TV hierop reageert.
Reputatie 8
Badge +11
De oude afstandsbedieningen hoeven niet terug. Die mag je houden. Ik heb inderdaad twee gestuurd. Het lijkt er op dat het wee pakketjes zijn geworden en dat de tweede nog komt.

Als de volume knop niet werkt, dan kun je de nieuwe afstandsbediening koppelen aan jouw tv zoals Franzki aangeeft. Op deze pagina lees je hoe je dat doet.

Reageer