beantwoord

Afstandbediening werkt niet helemaal meer

• 22 maart 2019
  • 6 reacties
  • 227 keer bekeken

Sommige functies van Onze afstandsbediening werken niet meer.
Hoe kan ik een nieuwe krijgen.
Gr Maurice Straatman

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 maart 2019, 10:20

Ik zie het @Mauricestraatman, ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Deze zal je binnen 2-3 werkdagen thuis ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Mauricestraatman ,
Die kun je in de lokale Telfort-winkel kopen of via de Telfort webshop.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @Mauricestraatman, welkom op het Telfort forum! Als niet alle knopjes meer werken is het lastig inderdaad, welke opties werken er precies niet meer? Als dit de volume knoppen en het aan/uit-zetten van het tv toestel is, kan het ook zijn dat de afstandsbediening opnieuw moet worden ingesteld op de tv. Als het andere knoppen zijn kan ik je ook een nieuwe afstandsbediening sturen, ik hoor het graag van je.
Hoi, het zijn de omhoog omlaag knoppen en de oké knop van de afstandsbediening. Ook de aan uit knop weigert regelmatig.
Gr Maurice Straatman
Reputatie 8
Badge +11
Die knoppen zijn niet opnieuw in te stellen, ik wil je een nieuwe afstandsbediening toesturen. Zou je daarvoor de adresgegevens op je forumprofiel kunnen aanvullen? De postcode heeft nu maar 3 cijfers waardoor ik het abonnement niet kan vinden.
Hoi, alles is nu correct ingevuld
Gr
Maurice Straatman
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het @Mauricestraatman, ik heb je meteen een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Deze zal je binnen 2-3 werkdagen thuis ontvangen. Laat je weten hoe het daarmee gaat?

Reageer