beantwoord

Afstandbediening kapot

• 6 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn afstandbediening is bijna 6 jaar oud en blijft regelmatig hangen, is het mogelijk een nieuwe te ontvangen?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 oktober 2019, 12:29

Hoi @P012481, je hebt de afstandsbediening al heel lang, lees ik! Ik kan me voorstellen dat deze het op een gegeven moment minder goed doet. Goed dat je het laat weten, we helpen je hier graag verder.

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd 🙂 Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via de post thuis. Als je deze na ontvangst meteen instelt, kan je direct alle functies (zoals regelen van het volume en in standby zetten van de tv) weer gebruiken. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles weer goed werkt?
Bekijk reactie

5 reacties

Webcare is er maandag weer. Topics worden in volgorde opgepakt.
Staan je klantnummer e/o naw gegevens al in je forumprofiel?
Weten ze meteen over welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @P012481, je hebt de afstandsbediening al heel lang, lees ik! Ik kan me voorstellen dat deze het op een gegeven moment minder goed doet. Goed dat je het laat weten, we helpen je hier graag verder.

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd 🙂 Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via de post thuis. Als je deze na ontvangst meteen instelt, kan je direct alle functies (zoals regelen van het volume en in standby zetten van de tv) weer gebruiken. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles weer goed werkt?
Reputatie 1
Super bedankt voor de snelle service!!
Reputatie 8
Badge +9
@P012481 Graag gedaan! Laat het gerust weten op het forum als we iets voor je kunnen doen.
Reputatie 1
Nieuwe afstandbediening ontvangen en werkt super!! Nogmaals bedankt.

Reageer