beantwoord

Afstandbediening iTV defect

• 4 mei 2019
  • 7 reacties
  • 167 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Al langere tijd is één van onze witte afstandbedieningen defect, de hond had deze kapot gebeten.
Nu is zojuist, na jarenlange trouwe dienst, de tweede afstandbediening helaas ook gesneuveld na een val.
Is het mogelijk om twee nieuwe te ontvangen?

Groet, Jeanine
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 mei 2019, 10:01

Hallo @JeaninevS, zonder afstandsbedieningen wordt het lastig kijken inderdaad! Op de link die Babylonia noemt worden tips gegeven om te kijken of het nog lukt en middels een reactie daar kan je een nieuwe aanvragen. Die reactie heb je daar niet geplaatst, maar dat kan ik via dit topic natuurlijk ook doen. Ik heb je twee nieuwe afstandsbedieningen toegestuurd. Hou je deze uit de buurt van de hond en geef je hem/haar een extra bot? 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Vul evt. je gegevens als laatste reactie aan onder het volgende onderwerp:

https://forum.telfort.nl/tv-338/tips-van-telfort-afstandsbediening-stuk-57707
Best aardig zo'n antwoord hoor, maar als ik lees dat ik moet betalen voor mijn afstandsbediening dan krijg ik wel een erg naar gevoel. Ik ben al 10 jaar abonnee bij bij Telfort (internet, telefonie, tv, 2x mobiel abo). Kost me maandelijks al genoeg zou ik zo denken toch? Mijn vraag lijkt me dan ook niet onredelijk. Graag een antwoord van telfort.

Groet, Jeanine
Reputatie 8
Vandaar het advies om een reactie bij dat onderwerp te plaatsen. Wordt het bericht door Telfort webcare opgepakt, en zal om die reden wel besluiten je gratis een afstandbediening toe te sturen. Vul alvast in je forumprofiel je postcode en huisnummer aan + abonneenummer in het afgeschermde veld. Weet Telfort meteen om wie het gaat.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @JeaninevS, zonder afstandsbedieningen wordt het lastig kijken inderdaad! Op de link die Babylonia noemt worden tips gegeven om te kijken of het nog lukt en middels een reactie daar kan je een nieuwe aanvragen. Die reactie heb je daar niet geplaatst, maar dat kan ik via dit topic natuurlijk ook doen. Ik heb je twee nieuwe afstandsbedieningen toegestuurd. Hou je deze uit de buurt van de hond en geef je hem/haar een extra bot? 🙂
Beste Jasper,

Hartelijk dank! Ik zal het bot alvast klaarleggen ;-)

Groet, Jeanine
En jij ook natuurlijk Babylonia. Ik snapte niet helemaal hoe dit werkt hier.

Groet, Jeanine
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan 🙂 Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer