beantwoord

Afstandbediening geeft maar 1 cijfer

• 6 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo,

mijn afstandsbediening werkt sinds vanavond niet meer. Ik heb sinds april een witte afstandsbediening, tot nu toe geen problemen gehad. Sinds vanavond doet hij het niet meer. De aan en uit-knop werken wel, maar werkelijk alle andere knoppen geven alleen nr 7. Dus het maakt niet uit welke knop ik indruk, ook menu of gids, maar hij reageert alsof ik nr 7 indruk . Wat kan ik hier aan doen ?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 oktober 2019, 20:44

Hi @Daniellesjors, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Niet fijn dat verschillende knoppen van de afstandsbediening niet goed meer werken. We helpen je hier graag verder.

Ik lees dat ook andere batterijen niet helpen, jammer dat 't geen verschil meer maakt. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Als je deze na ontvangst meteen instelt, kan je ook direct alle functies (zoals het volume en in standby zetten van de tv) weer bedienen.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Bekijk reactie

4 reacties

Nieuwe batterijen?
Al gedaan, heeft ook niet geholpen helaas
Webcare is er maandag weer. Topics worden in volgorde opgepakt.
Staan je klantnummer e/o naw gegevens al in je forumprofiel?
Weten ze meteen over welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Daniellesjors, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Niet fijn dat verschillende knoppen van de afstandsbediening niet goed meer werken. We helpen je hier graag verder.

Ik lees dat ook andere batterijen niet helpen, jammer dat 't geen verschil meer maakt. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Als je deze na ontvangst meteen instelt, kan je ook direct alle functies (zoals het volume en in standby zetten van de tv) weer bedienen.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?

Reageer