beantwoord

Afsluiting, betaaldatum en aansluiting

  • 26 juli 2018
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Reputatie 1
Ik had openstaande facturen, hiervoor mocht ik de betaaldatum verschuiven naar volgende maand, betekend dit dan dat ik nu nog een maand afgesloten blijf tot ik betaald heb?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 26 juli 2018, 23:29

6Normaal moet je binnen 5 dagen betalen, anders ben je je nummer kwijt. Als het over mobiel gaat.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm

Alleen jij zelf en de klantenservice weten wat je afgesproken hebt.
Staat je 06 nummer in je forumprofiel? Wellicht kan webcare dan de afspraak nakijken.
Webcare leest mee, en pakt je topic op als het aan de beurt is.
Bekijk reactie

3 reacties

6Normaal moet je binnen 5 dagen betalen, anders ben je je nummer kwijt. Als het over mobiel gaat.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/openstaande-factuur-betalen.htm

Alleen jij zelf en de klantenservice weten wat je afgesproken hebt.
Staat je 06 nummer in je forumprofiel? Wellicht kan webcare dan de afspraak nakijken.
Webcare leest mee, en pakt je topic op als het aan de beurt is.
Reputatie 5
Badge +8
Hi Charissa. Ik heb je een privébericht gestuurd in verband met gevoelige informatie.
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.

Reageer