beantwoord

Adapter tv-ontvanger defect

• 23 juli 2019
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

Hallo mijn adapter van mijn Artis ontvanger is defect. Hoe kom ik aan een nieuwe?

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 juli 2019, 13:55

Hi @Koenjer29, ik heb niets meer van je gehoord. Ik hoop dat je via een andere weg, bijvoorbeeld via de klantenservice, een nieuwe adapter voor de tv-ontvanger hebt aangevraagd en ontvangen. Zo niet of als je vragen hebt, laat het gerust weten. Als je dan ook je gegevens invult, help ik je graag verder.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Koenjer29, ik help je graag aan een nieuwe adapter voor jouw tv-ontvanger. Niet fijn dat je tv-ontvanger het hierdoor niet doet. Als je een adapter met dezelfde voltage hebt thuis, zou je deze tijdelijk kunnen gebruiken tot je de nieuwe hebt ontvangen. Dan kan je de tv-ontvanger toch gebruiken.

Ik zie dat je al wel gegevens in je profiel hebt gezet, maar ik kan daarmee gek genoeg niets vinden 😞 Kan je voor me nakijken of je adresgegevens kloppen en ze eventueel aanpassen? Ik hoor het graag van je, dan help ik je hiermee.
Reputatie 8
Badge +9
Hi @Koenjer29, ik heb niets meer van je gehoord. Ik hoop dat je via een andere weg, bijvoorbeeld via de klantenservice, een nieuwe adapter voor de tv-ontvanger hebt aangevraagd en ontvangen. Zo niet of als je vragen hebt, laat het gerust weten. Als je dan ook je gegevens invult, help ik je graag verder.

Reageer