beantwoord

Adapter HMB2260 defect

• 22 december 2019
  • 5 reacties
  • 125 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn adapter van de HMB2260 is kapot heeft iemand een idee waar ik deze kan kopen ??

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 23 december 2019, 16:27

Hoi @Karun1424, niet fijn dat de adapter van je tv-ontvanger het niet meer doet. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Meestal ontvang je deze binnen twee werkdagen, het kan door de feestdagen iets langer duren. Daarom hoop ik dat je intussen uit de voeten kan met de tip van JanD hierboven :slight_smile:

Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent en zij zorgen ervoor dat je de juiste adapter krijgt toegestuurd 

Hallo @Karun1424 , en totdat je de nieuwe adapter hebt ontvangen kun je een universele adapter gebruiken met de instellingen zoals die op de originele adapter staan.

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Karun1424, niet fijn dat de adapter van je tv-ontvanger het niet meer doet. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Meestal ontvang je deze binnen twee werkdagen, het kan door de feestdagen iets langer duren. Daarom hoop ik dat je intussen uit de voeten kan met de tip van JanD hierboven :slight_smile:

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Hallo Alexandra-telfort 

Bedankt voor je snelle reactie en levering wij kunnen weer goed tv kijken top 

Groetjes Karin1424 

Reputatie 8
Badge +10

@Karun1424 Graag gedaan Karin, fijn om te horen! :slight_smile: Laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer