beantwoord

Adapter Arcadyan HMB2260

• 15 september 2020
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

De adapter van mijn Arcadyan HMB2260 heeft het begeven. Ik heb er nu een van een ander apparaat van 2A opgezet. Geen probleem, maar ik wil hem wel voor dat andere apparaat gebruiken.

Kan ik een vervangend exemplaar krijgen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 september 2020, 14:11

Hoi @Ed W., als die adapter het niet meer doet wordt het lastig inderdaad. Ik snap dat je die tijdelijke adapter liever bij het originele apparaat wilt gebruiken, daar is die natuurlijk voor bedoeld. Ik heb je hierbij een nieuwe toegestuurd, binnen enkele werkdagen zal je deze in huis hebben!

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ed W., als die adapter het niet meer doet wordt het lastig inderdaad. Ik snap dat je die tijdelijke adapter liever bij het originele apparaat wilt gebruiken, daar is die natuurlijk voor bedoeld. Ik heb je hierbij een nieuwe toegestuurd, binnen enkele werkdagen zal je deze in huis hebben!

Reputatie 3
Badge

@Jasper - Telfort :Bedankt, dat is een snelle reactie!

Reputatie 3
Badge

@Jasper - Telfort Inmiddels een adapter ontvangen….. voor een Motorola. Probleem is dat die 1A levert, terwijl een Arcadyan adapter 1,5A is.

Ik vermoed dat het niet veilig is om een adapter van 1A te gebruiken, omdat die oververhit kan raken. Of valt dat wel mee?

Reputatie 8
Badge +11

Dat is vreemd @Ed W., de adapter wordt automatisch gestuurd voor de actieve ontvanger. Er is alleen een HMB2260 actief bij jouw abonnement, een Motorola adapter had ik niet verwacht dus.

Ik denk dat het beter is dat we het niet gaan uitproberen, of het wel of niet oververhit raakt :slight_smile:  Aan de ene kant kan ik je nog een nieuwe adapter sturen, maar dan hebben we de kans dat je weer een verkeerde krijgt. Aan de andere kant kan ik de ontvanger in z'n geheel vervangen, dan weten we zeker dat je de juiste adapter krijgt. Het is een iets groter pakketje zo, maar de zekerheid dat het daarna werkt is er dan ook. Ik heb daarom voor die laatste stap gekozen, binnen enkele dagen zal je die ontvangen!

Reputatie 3
Badge

@Jasper - Telfort Alweer bedankt. Ik ben altijd met dit soort zaken wat huiverig dat er brand kan uitbreken en dan moet je inderdaad niet gaan experimenteren. Dus dit lijkt me een prima oplossing!

Reageer