beantwoord

Adapter Amino A140 DEFECT

• 22 januari 2017
  • 19 reacties
  • 1124 keer bekeken

Ook ik heb hier een Amino A140 adapter die het niet meer doet
ik weet zeker dat de voedingsadapter kapot is, omdat ik van een tweede Amino, de voedingsadapter gewisseld heb en dan doet de eerste het wel weer
Ook ik zou graag horen hoe ik aan een nieuwe adapter kom voor mijn Amino A140

M.vr.Gr
icon

Beste antwoord door Stephen 24 januari 2017, 16:50

ik weet zeker dat de voedingsadapter kapot is, omdat ik van een tweede Amino, de voedingsadapter gewisseld heb en dan doet de eerste het wel weer

M.vr.Gr

Bedankt voor jouw gegevens! Een nieuwe voedingsadapter wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele werkdagen. Ik verneem dan graag van je of het probleem hiermee is opgelost.
Bekijk reactie

19 reacties

Door hier te posten!
Webcare leest hier mee, en zal je topic binnenkort oppakken.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo gu650852, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je dan een nieuwe adapter. 🙂
Reputatie 1

M.vr.Gr

Beste gu650852,

Bij mijn schoonmoeder hebben we dit en tijd terug ook geconstateerd. Binnen enkele dagen hadden we en vervangende adapter, echter toen bleek de tv ontvanger zelf ook en tik van de kapotte adapter gekregen hebben waardoor deze ook vrijwel direct vervangen moest worden. Door aparte topics hiervoor aan te maken was het ongeveer binnen 1 week opgelost. Controleer het geheel daarom zo snel mogelijk bij binnenkomst van je nieuwe adapter.
Reputatie 8
Badge +16

M.vr.Gr

Bedankt voor jouw gegevens! Een nieuwe voedingsadapter wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele werkdagen. Ik verneem dan graag van je of het probleem hiermee is opgelost.
Hoi Stephen

Ik kan je melden dat ik de adapter heb ontvangen
en het mooie is hij doet het ook nog.
Dus rest mij nog een ding te zeggen,
Heel erg bedankt voor de snelle service,

M.vr.Gr
Geraldo

M.vr.Gr

Hoi Stephen

Ik kan je melden dat ik de adapter heb ontvangen
en het mooie is hij doet het ook nog.
Dus rest mij nog een ding te zeggen,
Heel erg bedankt voor de snelle service,

M.vr.Gr
Geraldo
Ook mijn adapter van amino a140 is defect.
Hoe krijg ik een nieuwe?
Reputatie 8
Badge +11
Een reactie van webcare komt vanzelf. Staat je klantnummer in je profiel?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo da668606, als je je klantnummer toevoegt aan jouw profiel dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe adapter jouw kant op komt.
Bij mijn profiel in mijntelfort?.
Ik heb het klantnr toegevoegd aan mijn profiel.
Alvast bedankt voor de service!
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb het klantnr toegevoegd aan mijn profiel.
Alvast bedankt voor de service!

Bedankt! De nieuwe adapter wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je na het weekend van ons.
Badge
Ik heb een vermoeden dat onze adapter ook stuk is.
Zouden jullie een nieuwe op kunnen sturen
(Ik heb ook een dm via twitter gestuurd)
Groet Erwin
Reputatie 8
Badge +11
Hoi groteboele, ik zie dat mijn collega via Twitter net contact met je zoekt. Zullen we het contact via die weg laten lopen. Dan komt het helemaal goed. 🙂
Badge
Hoi Bart,

Inderdaad contact gehad via twitter en de nieuwe adapter wordt opgestuurd.
Prima geregeld en nou maar hopen dat de settopbox het dan weer doet.😇

Groet Erwin
Reputatie 8
Badge +11
Dat is fijn om te lezen. Bedankt voor de terugkoppeling. Ik ga er van uit dat je snel weer lekker tv kan kijken. 🙂
Reputatie 1
Mijn adapter van de Amino 140 is ook kapot. Heb de adapter van mijn tweede Amino M540 aangesloten en toen deed de Amino het wel weer. Kan ik een nieuwe adapter krijgen?

Groet Coby
Reputatie 8
Badge +11
De adapter in onderweg Coby. 🙂 Binnen twee werkdagen heb je deze thuis.
Reputatie 1
Super Bart. Hartstikke bedankt.

Reageer