vraag

Adaper Arris vip2952 v2 kapot

• 7 oktober 2020
  • 14 reacties
  • 303 keer bekeken

Reputatie 1

Beste, 

De adapter van mijn Arris vip2952 v2 adapter is stukgegaa. Waar kan ik een nieuwe kopen/bestellen?

Ik hoor het graag, Groet Loes

14 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@Loes_Haarlem Hoi Loes, lastig dat de adapter van jouw tv-ontvanger stuk gegaan is. Ik help je graag aan een nieuwe!

Je hebt de apparatuur bij jouw abonnement in bruikleen, daarom zorgen wij er zonder kosten voor dat het vervangen wordt wanneer nodig. Ik heb een nieuwe adapter voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen thuis. Mocht je een soortgelijke adapter in huis hebben, van een ander apparaat bijvoorbeeld, dan zou je die in de tussentijd kunnen gebruiken.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles weer goed werkt?

Reputatie 1

Dank je wel Alexandra, ik hou de post in de gaten!! 

Reputatie 1

Beste Alexandra, de kabel kwam vandaag binnen, maar hij past niet. Kan ik ergens een foto van het kastje oid achterlaten? Het type serienummer is: M11741TNA699.

Hopelijk kun je me de juiste toesturen?

Nogmaals bedankt!

Groet, Loes

Hallo @Loes_Haarlem , je kunt een foto binnen je topic plaatsen door rechtsboven op het zwarte berg-icoontje te klikken dan kun je een foto kiezen en uploaden.

Reputatie 1

Reputatie 1

Reputatie 1

Bijgaand het kastje van de ontvanger, hopelijk kunnen jullie achterhalen welke adapter hiervoor nodig is. 

Groeten en nogmaals bedankt! 

Reputatie 8
Badge +18

Bijgaand het kastje van de ontvanger, hopelijk kunnen jullie achterhalen welke adapter hiervoor nodig is. 

Groeten en nogmaals bedankt! 

@Alexandra - Telfort met je foto's van de Arris moet het wel lukken

Reputatie 1

Fijn! Wordt er dus een nieuwe adapter opgestuurd? 

Reputatie 8
Badge +18

Fijn! Wordt er dus een nieuwe adapter opgestuurd? 

Het is even afwachten totdat een moderator @Alexandra - Telfort  dit bevestigd

Reputatie 8
Badge +11

@Loes_Haarlem Hè, wat gek dat je niet de juiste adapter ontvangen hebt. Ik doe een nieuwe poging, ik verwacht dat je 'm met een klein beetje mazzel morgen in huis hebt! Laat je weten of het deze ronde is gelukt?

Reputatie 1

Bedankt! Doe ik Alexandra! 

Reputatie 1

Beste Alexandra, 

Wederom past de stekker niet. Zie de afbeeldingen. Kunnen jullie aub achterhalen wat hier misgaat en de juiste opsturen?

Alvast bedankt weer!

Reputatie 8
Badge +11

@Loes_Haarlem Wat raar, het systeem checkt automatisch welke adapter je moet hebben, maar blijkbaar gaat daar iets mis. Ik zie dat je intussen ook overgezet bent naar KPN afgelopen weekend. Hierdoor kan ik de adapter niet meer voor je aanvragen, sorry daarvoor. 

Je kan verschillende dingen doen. Je bent van harte welkom op het KPN Forum voor hulp hierbij, of je kan contact opnemen met de klantenservice van KPN. Onze collega's helpen je dan zo snel mogelijk verder om dit op te lossen.

Reageer