Beste,
De adapter van mijn Arris vip2952 v2 adapter is stukgegaa. Waar kan ik een nieuwe kopen/bestellen?
Ik hoor het graag, Groet Loes
Beste,
De adapter van mijn Arris vip2952 v2 adapter is stukgegaa. Waar kan ik een nieuwe kopen/bestellen?
Ik hoor het graag, Groet Loes
Je hebt de apparatuur bij jouw abonnement in bruikleen, daarom zorgen wij er zonder kosten voor dat het vervangen wordt wanneer nodig. Ik heb een nieuwe adapter voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen thuis. Mocht je een soortgelijke adapter in huis hebben, van een ander apparaat bijvoorbeeld, dan zou je die in de tussentijd kunnen gebruiken.
Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles weer goed werkt?
Beste Alexandra, de kabel kwam vandaag binnen, maar hij past niet. Kan ik ergens een foto van het kastje oid achterlaten? Het type serienummer is: M11741TNA699.
Hopelijk kun je me de juiste toesturen?
Nogmaals bedankt!
Groet, Loes
Hallo
Bijgaand het kastje van de ontvanger, hopelijk kunnen jullie achterhalen welke adapter hiervoor nodig is.
Groeten en nogmaals bedankt!
Bijgaand het kastje van de ontvanger, hopelijk kunnen jullie achterhalen welke adapter hiervoor nodig is.
Groeten en nogmaals bedankt!
Fijn! Wordt er dus een nieuwe adapter opgestuurd?
Het is even afwachten totdat een moderator
Beste Alexandra,
Wederom past de stekker niet. Zie de afbeeldingen. Kunnen jullie aub achterhalen wat hier misgaat en de juiste opsturen?
Alvast bedankt weer!
Je kan verschillende dingen doen. Je bent van harte welkom op het KPN Forum voor hulp hierbij, of je kan contact opnemen met de klantenservice van KPN. Onze collega's helpen je dan zo snel mogelijk verder om dit op te lossen.
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.