Activeren van HD en netwerkopnemen - hoe zit dit precies?

• 18 mei 2012
  • 88 reacties
  • 32444 keer bekeken

Toon het eerste bericht

88 reacties

Badge +4
Hebben jullie al wel een mail gehad dat het geactiveerd zou moeten zijn? Die moet je namelijk eerst krijgen. Kan de komende 2 weken nog komen.
Reputatie 4
Badge +3
@All,

De laatste klanten worden op 20-07-2012 gemigreerd. Deze datum staat overigens nog onder voorbehoud. :)

Henk
Reputatie 1
Badge +1
Hoi,
Ik zou 25 april gemigreerd zijn, maar toen kon ik nog steeds geen HD zenders aan. Daarna zou dat 18 juli zijn, maar tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds de HD zenders niet. Als ik deze op wil vragen (701 t/m 710) dan springt de ontvanger automatisch naar het mozaïek kanaal 999.
Graag een reactie.
Groet
Daan
hoi Hugo, ik heb ook geen hd zenders, heb wel de bevestiging gehad van Telfort. heb ook de instellingen juist staan.Groet Edwin
Badge +1
@webcare.

Hd zenders vanaf het begin door handmatig activeren door jullie. Echter nog geen netwerkopnamen. Kunnen jullie hier nog wat aan doen. Kan ik op vakantie mooi de opnames programeren vanaf de tablet. Alvast bedankt:-) 
Reputatie 4
Badge +3
@HAKO,

Aangevraagd. :)

Henk
Badge +1
Top! Nu werkt het! Vanaf de camping lekker thuis opnemen:D
Reputatie 4
Badge +3
@HAKO,

Geen dank, veel plezier op uw vakantie! :)

Henk
Badge
Beste Telfort,

Zouden jullie willen kijken of jullie ook de HD zenders kunnen activeren in mijn Interactive TV ?
De instellingen staan goed, en ik heb een goede TV !

Mijn adres is: Oldeneelallee 164 - 8014VA - Zwolle

Graag tot reactie op barthold.fleming@gmail.com

Alvast bedankt!

Vriendelijke zegen,
Barthold Fleming
Bij mij hetzelfde verhaal. Postcode 1091 EK 91/1
Badge +1
Vandaag het pakket binnen gehad, en aangesloten, hoewel deze nog geen beeld geeft, activatie pas op 10-07-2013, geef ik hierbij alvast mijn accoord op de HD zenders te activeren, kan maar alvast gebeurd zijn.

3078TM nr 88
Reputatie 4
Badge +3
Vandaag het pakket binnen gehad, en aangesloten, hoewel deze nog geen beeld geeft, activatie pas op 10-07-2013, geef ik hierbij alvast mijn accoord op de HD zenders te activeren, kan maar alvast gebeurd zijn.

3078TM nr 88

Als de snelheid het toelaat worden er standaard 10 HD-zenders ingevoerd, dat is voor jouw verbinding het geval. Ik zal het op 10-07-2013 voor je nakijken in ieder geval.

Henk
Reputatie 4
Badge +3

3078TM nr 88

HD-zenders staan reeds aan, veel plezier met de nieuwe verbinding :)

Henk

Reageer