beantwoord

Activeren tweede tv ontvanger

• 17 maart 2015
  • 4 reacties
  • 444 keer bekeken

Goedemorgen, na het aansluiten van onze tweede ontvanger boven en het intoetsen van abonneenummer en pincode krijgen we de melding dat de ontvanger niet kan worden geactiveerd en de foutcode 64.
Onze eerste ontvanger beneden werkte niet goed en we hebben daarvoor een nieuwe gekregen.
Op dit forum zag ik dat meerdere mensen problemen hadden met het installeren van een tweede ontvanger. Bij hen bleek dan de eerste ontvanger nog niet uit het systeem verwijdert te zijn en daardoor is de ontvanger boven in principe de derde ontvanger.
Even een ingewikkeld verhaal....
Zou dit bij ons ook het geval kunnen zijn? De eerste ontvanger is inmiddels teruggestuurd naar telfort, de ontvanger beneden werkt nu goed en ik zou graag de ontvanger boven ook activeren...
icon

Beste antwoord door Roderik 17 maart 2015, 16:45

Nee er hoeft maar 1 verwijdert te worden. De omtvanger met nummer J447000568 moet blijven staan. De inloggegevens heb ik , hopelijk lukt het dan de tweede ontvanger toe te voegen. Bedankt alvast!
Done!

Roderik
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
@Kobus73,

Je hebt gelijk! Ik zie dat er al twee tv-ontvangers op jouw account geregistreerd staan. Wil je dat ik ze beiden verwijder? En heb je dan de inloggegevens voor je ITV account ook om vervolgens weer in te loggen?

Roderik
Nee er hoeft maar 1 verwijdert te worden. De omtvanger met nummer J447000568 moet blijven staan. De inloggegevens heb ik , hopelijk lukt het dan de tweede ontvanger toe te voegen. Bedankt alvast!
Reputatie 1
Done!

Roderik
Top!

Reageer