beantwoord

Activatie HD zenders

• 15 augustus 2012
  • 16 reacties
  • 3603 keer bekeken

Sinds deze week heb ik interactieve tv van telfort. Mijn modem traint in op ongeveer 12 mbit. Toch heb ik geen HD zenders in mijn zenderlijst staan.
Voor de aanvraag van interactieve tv heb ik gebeld met de klanterservice, toen is aangegeven dat HD tv geen probleem is. Vandaag heb ik de klantenservice gebeld en zij geven nu aan dat het niet mogelijk is.

Graag zou ik de HD zenders geactiveerd willen hebben. Gezien de intrainsnelheid zou dit geen probleem mogen zijn.
icon

Beste antwoord door Henk 16 augustus 2012, 13:34

@edegier,

Uw HD-zenders zijn aangezet, in de loop van de middag werkt het. :)

Henk
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

16 reacties

Badge
Heb je HD zenders wel geactiveerd in (menu van je) STB?
Ja, HD is geactiveerd in het menu. Het is een serveraanpassing die moet doorgevoerd worden voor het activeren van HD. Mijn internet snelheid in de praktijk is voldoende.
Reputatie 4
Badge +3
@edegier,

Ik heb uw gegevens doorgezet naar de desbetreffende afdeling voor nader onderzoek, zodra er meer over bekend is laat ik u dit weten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Alvast hartelijk bedankt, ik wacht rustig af.
Reputatie 4
Badge +3
@edegier,

Uw HD-zenders zijn aangezet, in de loop van de middag werkt het. :)

Henk
Het werkt perfect!

Heel erg bedankt.#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; }
Beste Henk,

Ik zit met een zelfde situatie als edegier.

Sinds 7 augustus heb ik Interactieve TV van Telfort. Dit is in combinatie met een internetsnelheid van 11996/1016 kbps. Alles werkt verder perfect, alleen kan ook geen HD zenders ontvangen.
Bij de instellingen van de ontvanger heb ik HD geactiveerd en zowel de modem als de ontvanger gereset en opnieuw opgestart. Dit heeft niet gewerkt.

Graag zou ik ook graag de HD zenders geactiveerd willen hebben.
Alvast dank.
Reputatie 4
Badge +3
@edegier,

Geen dank, veel plezier ermee! :)

@w.wijnberg,

Ik heb dit voor u uitgezet, in de loop van de middag zou het opgelost moeten zijn. Wilt u dit aan het einde van de middag voor mij testen?

Henk
@Henk

Dank je wel voor de snelle reactie!
Aan het einde van de middag zal ik het testen. Ik zal mij dan weer melden.

Mvgr.
Reputatie 4
Badge +3
@w.wijnberg,

HD-zenders zijn geactiveerd. Zorg ervoor dat bij de instellingen op de decoder ook HD-zenders aanstaan. :)

Henk
@Henk

Hallo Henk,

Net nog een keer alles gecontroleerd, maar er zijn geen HD zenders te vinden. Zodra ik naar kanaal 701 wil, springt de decoder automatisch door naar kanaal 801.
Bij de instellingen op de decoder heb ik HD-zenders aan staan. En zowel de modem als de decoder heb ik nog een keer opnieuw opgestart.
Reputatie 4
Badge +3
@w.wijnberg,

Ik heb nogmaals een verzoek gedaan de HD-zenders toe te voegen, eerste is schijnbaar niet goed doorgekomen. Ik houd u op de hoogte.

Henk
@Henk

Alvast weer bedankt. Ik hoor graag van u als u weer meer nieuws heeft.
Reputatie 4
Badge +3
@w.wijnberg,

HD-zenders zijn geactiveerd. Kunt u mij dit bevestigen?

Henk
@Henk

Ze zijn inderdaad geactiveerd!
Ontzettend bedankt voor uw fijne en vooral snelle hulp!

Mvgr.
Reputatie 4
Badge +3
@w.wijnberg,

Geen enkel probleem, ik sluit het topic hierbij.

Veel plezier met de HD-zenders. :)

Henk