beantwoord

AC-adapter Amino defect?

• 29 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 170 keer bekeken

Hallo,

sinds enkele dagen doet de Amino tv-ontvanger niets meer. Verbinding gereset, alle aansluitingen nagelopen, batterijen afstandbediening vervangen, niets helpt. Op de adapter brandt geen enkel lampje, reset, stroom er kort pof lang af maakt geen verschil. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 30 oktober 2017, 14:30

Welkom op het forum, Angelal. Ik begrijp dat de adapter van je Amino de geest gegeven heeft. Je kan bij een Telfort winkel niet een vervangende adapter halen. Ik hoop dat de waarschuwing van nelly jacoba je dat bespaart heeft. Nu heb ik voor jou de adapter besteld. Deze zal met een dag of twee bij je binnen komen.
Bekijk reactie

4 reacties

Webcare kan je vanbeen nieuwe adapter voorzien.
Ze pakken je topic op als het aan de beurt is.
Je kan vandaag ook bellen voor tv problemen, wordt de adapter mogelijk morgen al verstuurd.
Wel het bandje helemaal afluisteren.

0900-9596
Hiervoor betaal je alleen je gebruikelijke belkosten.
Dank voor je reactie, ik ga morgen eerst eens bij de Telfortwinkel hier om de hoek langs. Helpt dat niet, ga ik eens bellen.
Geen dank, graag gedaan.
Bij de winkel hoef je niet langs voor een vervangende adapter. In de winkels hebben ze geen vervangende hardware voor internet en itv. Wellicht kunnen ze je probleem voor je aanmelden bij de juiste afdeling.
Reputatie 7
Badge +7
Welkom op het forum, Angelal. Ik begrijp dat de adapter van je Amino de geest gegeven heeft. Je kan bij een Telfort winkel niet een vervangende adapter halen. Ik hoop dat de waarschuwing van nelly jacoba je dat bespaart heeft. Nu heb ik voor jou de adapter besteld. Deze zal met een dag of twee bij je binnen komen.

Reageer