beantwoord

abonnementsverhoging

  • 4 juli 2018
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb een mail ontvangen dat er per juli een abonnementsverhoging plaats vind voor tv+internet. Nu wilde mijn broer overstappen van provider en raadde ik hem aan om naar Telfort over te stappen en begrijp ik dat hij een abonnement kan afsluiten voor het oude bedrag? Waarom moet je als vaste klant meer gaan betalen voor hetzelfde aanbod als een nieuwe klant?
icon

Beste antwoord door jimny 4 juli 2018, 16:09

Nieuwe klanten waar dan ook krijgen overal kortingen en mocht je kunnen verlengen dan kun je wellicht ook een aanbieding krijgen maar daar kun je voor bellen

Zie deze link om je terug te laten bellen
https://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Nieuwe klanten waar dan ook krijgen overal kortingen en mocht je kunnen verlengen dan kun je wellicht ook een aanbieding krijgen maar daar kun je voor bellen

Zie deze link om je terug te laten bellen
https://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Reputatie 3
Badge +8
Hi Scheltus,

Wat Jimny aan geeft klopt inderdaad. Voor nieuwe klanten willen we zeer zeker aantrekkelijke tarieven aanbieden, maar aan bestaande klanten willen we ook fijne kortingen bieden. Via de link die Jimny noemde kun je je telefoonnummer achterlaten zodat je met een van mijn collega's kunt overleggen wat er voor jou als trouwe klant mogelijk is. Laat je het me weten wanneer er nog iets onduidelijk is voor je?

Reageer