abonnementsnummer + pincode?

• 1 mei 2013
  • 7 reacties
  • 1939 keer bekeken

Badge
Ik wil TV kijken op mijn werk, ik heb begrepen dat ik dat kan doen door het abonnementsnummer en pincode in te voeren als je niet vanaf het telfort IP adres kijkt.

Ik kan deze pingegevens echter nergens vinden. De code uit de brief is incorrect geeft hij aan.

Voor het webteam, mijn klantcode is TVBYHANZ20

7 reacties

Reputatie 8
Badge +10
iTV online kijken kan alleen binnen je eigen netwerk thuis.
Als je buiten je eigen netwerk bent dan kan je alleen de programmagids raadplegen en opnames programmeren.
Badge
Als je buiten je eigen netwerk bent dan kan je alleen de programmagids raadplegen en opnames programmeren.

Ik vind dat logisch, maar ik had van iemand anders op dit forum (volgens mij ook van Telfort) vernomen dat je ook TV kan kijken als je elders bent.

A la, uitzendinggemist.nl it is dan 😉
Reputatie 8
Badge +10

A la, uitzendinggemist.nl it is dan ;-)

Ik begrijp het.
Daarnaast moet je uiteraard ook buiten je eigen netwerkwerk kunnen inloggen en dat lukt blijkbaar niet met de gegevens die je hebt.
Als de codes inderdaad incorrect zijn dan kan Webcare je de juiste gegevens verstrekken denk ik.
Badge
Beste,

Zou iemand van Webcare mijn abonnementsnummer en pincode door kunnen sturen voor itvonline? Heb vanalles geprobeerd en niets werkt. Ja... ik zit bedraad in hetzelfde netwerk.

Mvg,

Mark
Badge
Beste,

Zou iemand van Webcare mijn abonnementsnummer en pincode door kunnen sturen voor itvonline? Heb vanalles geprobeerd en niets werkt. Ja... ik zit bedraad in hetzelfde netwerk.

Mvg,

Mark

Paar weken later... nog steeds geen bericht hierop. Zeer irritant allemaal.
Reputatie 1
Badge

ja, ik zit op mijn eigen netwerk, maar heb blijkbaar niet de goede pincode....? de algemene pincode heb ik nooit ontvangen (als die wordt bedoeld..?)
mijn abonnementsnummer is volgens mij 1000100endannog3cijfers
de betaalpin en de kinderslot pincode werken niet; krijg steeds dezelfde foutmelding:
"Uw inloggegevens worden niet herkend. Probeer het nog eens!"
ik werk op een Windows laptop en een iMac: op beide werkt het niet...
wat doe ik fout?
Reputatie 8
Badge +18

ja, ik zit op mijn eigen netwerk, maar heb blijkbaar niet de goede pincode....? de algemene pincode heb ik nooit ontvangen (als die wordt bedoeld..?)
mijn abonnementsnummer is volgens mij 1000100endannog3cijfers
de betaalpin en de kinderslot pincode werken niet; krijg steeds dezelfde foutmelding:
"Uw inloggegevens worden niet herkend. Probeer het nog eens!"
ik werk op een Windows laptop en een iMac: op beide werkt het niet...
wat doe ik fout?

Om het forum overzichtelijk te houden kun je het beste een eigen nieuw topic openen, het topic waar je nu je vraag gesteld hebt is al 1 jaar oud

Reageer