beantwoord

Abonnementsnummer en pincode voor interactive TV

• 2 oktober 2013
  • 10 reacties
  • 2741 keer bekeken

Hallo,
Ik wil graag weten mijn abonnementsnummer en pincode voor interactive TV, ik heb geen brief ontvangen van Telfort.
Met vriendelijke groet,
Sency
icon

Beste antwoord door Jeroen 4 oktober 2013, 15:52

@Sency,

Vervelend dat je de gegevens nog niet hebt ontvangen. Als je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer kenbaar maakt dan kan ik jou voorzien van deze gegevens.

Jeroen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Per wanneer wordt je ITV opgeleverd?
Per wanneer wordt je ITV opgeleverd?

Per vandaag 
Badge +1
@Sency,

Vervelend dat je de gegevens nog niet hebt ontvangen. Als je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer kenbaar maakt dan kan ik jou voorzien van deze gegevens.

Jeroen
Beste jeroen ik ben me brief kwijt kan ik jou me gegevens sturen
Hallo,

Ik wil graag weten mijn abonnementsnummer (14 cijfers?) en pincode voor interactieve TV zodat ik op mijn smartphone TV kan kijken. Iik heb hiervoor nooit een brief ontvangen van Telfort, terwijl ik al een paar maanden een aansluiting heb.

Met vriendelijke groet,
Wijp
Dus je kijkt ook nog geen tv via de settopbox?
Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Ik wil graag weten mijn abonnementsnummer (14 cijfers?) en pincode voor interactieve TV zodat ik op mijn smartphone TV kan kijken. Iik heb hiervoor nooit een brief ontvangen van Telfort, terwijl ik al een paar maanden een aansluiting heb.

Met vriendelijke groet,
Wijp

Beste jeroen ik ben me brief kwijt kan ik jou me gegevens sturen

Die kan ik je toesturen in een privébericht. Hiervoor heb ik een aantal gegevens van je nodig. Ik ontvang graag in een privébericht je geboortedatum en rekeningnummer ter verificatie.

Henk
Hallo, 

ik wil graag weten wat mijn abbonementsnummer en pincode is van mijn 2e aangesloten itv.
ik heb al bijna een jaar geleden 2x itv besteld, tot op heden heb ik er maar 1 gebruikt. Nu wil ik graag de andere aansluiten. Heb ik voor de 2e een ander abbonementsnummer en pincode nodig? Want de gegevens invoer die op het andere toestel wel werken doen deze het niet wn geeft hij aan op de tv dat de pincode niet klopt?
Hallo,
Ik wil graag weten mijn abonnementsnummer en pincode voor interactive TV, ik heb geen brief ontvangen van Telfort.
Met vriendelijke groet, m.maas
Reputatie 8
Badge +2
Hallo,
Met vriendelijke groet, m.maas

Ik heb jou reeds van antwoord voorzien in dit topic. Ik wil je verzoeken niet twee maal dezelfde vraag te stellen in verschillende topics. Dit resulteert niet in een snellere afhandeling van jouw vraag.

Michael