beantwoord

Abonnementsnummer en pincode

• 28 januari 2014
  • 21 reacties
  • 2553 keer bekeken

Helaas heb ik ook geen brief met mijn abonnementsnummer en pincode ontvangen. Deze zou ik graag willen hebben om ook de tv verbinding werkende te krijgen. Kan die alsnog gestuurd worden? Of hebben jullie dat voor me!
icon

Beste antwoord door Jeroen 29 januari 2014, 13:27

@Linda756,

Allereerst welkom op het forum, ik help je graag verder. Vervelend dat je de brief met de gegevens niet hebt ontvangen. Kun je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer in een privébericht kenbaar maken? Na controle van deze gegevens zal ik het abonnementsnummer en pincode in een privébericht aan jouw kenbaar maken.

Jeroen
Bekijk reactie

21 reacties

Badge +1
@Linda756,

Allereerst welkom op het forum, ik help je graag verder. Vervelend dat je de brief met de gegevens niet hebt ontvangen. Kun je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer in een privébericht kenbaar maken? Na controle van deze gegevens zal ik het abonnementsnummer en pincode in een privébericht aan jouw kenbaar maken.

Jeroen
@jeroen ook wij missen het abo nummer voor de 2e tv. Ik heb enkele dagen terug al een prive bericht gestuurd met de hierboven genoemde gegevens. Dank!
Ik heb vandaag mijn nieuwe ontvanger voor interactieve tv ontvangen maar om het te kunnen installere heb ik mijn abonnementsnummer nodig. Mijn pincode weet ik. Hoe kan ik aan mijn abonnementsnummer komen want als ik inlog op mijn telfort dat kan ik dit niet terug vinden. Ik kan nu geen tv kijken.
Met vriendelijke groet.
Reputatie 8
Badge +16
Als je xdsl heb dan even naar http://telfort.itvonline.nl/ op je pc of latop, als je op je thuisnetwerk zit wordt je abo nummer automatisch gevuld
Badge
Ik zoek dus ook mijn abbonements nummer......waar kan ik dit vinden, jammer dat dit weer niet online te vinden is
Badge
[quote]Ik zoek dus ook mijn abbonements nummer......waar kan ik dit vinden, jammer dat dit weer niet online te vinden is

Nou ik heb het gevonden. kan je weer niet op een ander netwerk dan je eigen netwerk tv kijken. wat een pauperzooi. Denk dat ik de hele bende maar weer eens ga opzeggen. Dat je in een tijd waarin we nu leven niet eens in een ander land via internet tv kan kijken. Tevens vind ik het ook kei waardeloos dat je geen opnames kan terug kijken op mobile apparaten. Tijd dat telfort dit eens gaat oplossen!!!!!
Ook ik heb geen pincode en abonnementsnummer ontvangen. Is het mogelijk deze zsm toegestuurd te krijgen? Wij hebben inmiddels namelijk al bijna een maand ons abonnement en nog steeds geen interactieve tv.
televisie vind ik nog niet eens het grootste probleem! ik wil gewoon kunnen bellen en gebeld kunnen worden, maar ik heb geen telnummer?? altijd is er wel iets niet compleet 
Ik heb een nieuwe decoder, maar geen heb geen abo nr en pincode.
Kunnen jullie mij deze toesturen?
Ik wil de TV-app op mijn  telefoon gebruiken en heb daarvoor dus ook het Abonnementsnummer en pincode nodig.
De TV geeft diverse nummers die het abonnementsnummer zouden kunnen zijn, en er zijn diverse pincodes in te stellen.
De app geeft me ondertussen nog maar 1 poging om in te loggen.

Ofwel, ook door mij dezelfde vraag: hoe kom ik ook ik aan mijn abonnementsnummer en bijbehorende pincode?
Reputatie 8
Badge +16
Als je naar het menu van je decoder gaat, en vervolgens naar systeem instellingen, weet je daar wel de pincode van?
Mocht dat namelijk zijn dan kan je het abonnementsnummer (mits je ITV via ADSL/VDSL hebt) vrij simpel achterhalen door naar http://telfort.itvonline.nl/ te gaan op je PC. Zit je binnen je eigen netwerk dan herkent je browser direct de settings en laat je het abonnementsnummer direct zien op je scherm.
Helaas, we kijken via glasvezel. Blijkbaar werkt het dan anders.
Reputatie 8
Badge +16
Voor Glasvezel heb je een aparte App, lees even de openingspost in dit topic door: https://forum.telfort.nl/glasvezel-285/glasvezel-tv-app-vragen-antwoorden-36515/

Hier vind je alle benodigde informatie om het wel te laten werken.
Bedankt voor de link.

Een aparte app voor glasvezelgebruikers. Er zullen wel dieper liggende technische redenen zijn dat het allemaal verschillend moet. Je kijkt dus via de settop-box, dat had ik niet verwacht.

En tot zover dus de TV-app voor ons. Een versie voor Windows (laptop) of linux (ook laptop) bestaat blijkbaar niet, en mijn telefoon (LG) wordt niet ondersteund (en heeft om te beginnen gewoon te weinig pixels). Er lijkt niet veel ontwikkeling gaande te zijn om wat bredere ondersteuning te gaan bieden. Jammer, want zelfs als je speciaal een tablet aan wilt schaffen, moet je wel de keuze maken uit een (zeer) beperkte set ondersteunde apparaten. Allemaal een beetje kaal voor iets waarmee geadverteerd wordt, vind ik.

Hoe zit dat met apps van andere aanbieders? Of werken die ook allemaal met dezelfde app van glashart?
Nu ja, ik drijf nu af van het topic.
Reputatie 8
Badge +16
Sinds najaar 2013 is Telfort bezig met de integratie van een aantal Glasvezel providers, zodra dit volledig afgerond is en alles onder de vlag van Telfort is gebracht zal wellicht ook het kijken op andere devices misschien mogelijk worden. Tot die tijd is het behelpen. Het is niet de beste keus maar het is op dit moment helaas niet anders.
ik maak al een week gebruik van internet en kan gewoon op laptop tv kijken, maar het zou ook fijn zijn al ik mijn tv kan gebruiken. ! Tot nu toe heb ik nog  geen pincode en abonnementsnummer ontvangen.
]ik maak al een week gebruik van internet en kan gewoon op laptop tv kijken, maar het zou ook fijn zijn al ik mijn tv kan gebruiken. ! Tot nu toe heb ik nog  geen pincode en abonnementsnummer ontvangen. Kan iemand mij aub helppen? 
Reputatie 8
Badge +16
Log in op je mijn Telfort daar staat sinds vandaag je PIN code en de uitleg vind je hier:

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/pincode-opvragen-interactieve-tv-beschikbaar-mijntelfort-41618/
Ik ben helaas met abonnementsnummer vergeten/kwijt. Kunnen jullie mij deze toesturen.
Reputatie 8
Badge +16
Ik ben helaas met abonnementsnummer vergeten/kwijt. Kunnen jullie mij deze toesturen.

Pssst.....:

Log in op je mijn Telfort daar staat sinds vandaag je PIN code en de uitleg vind je hier:

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/pincode-opvragen-interactieve-tv-beschikbaar-mijntelfort-41618/
Reputatie 3
Badge +1
@markdevogel,

Wat Tuut-Tuut aangeeft klopt. Je kunt jouw abonnementsnummer/pincode vinden in Mijn Telfort onder het kopje 'Instellingen interactieve TV'.

Denise

Reageer